Knee Deep in the Dead je název první epizody ve hře Doom, zmíněná epizoda přitom bývá nejčastěji remakována nebo zpracovávána do různě odlišných verzí, oproti originální epizodě z původního Doomu. A nejinak je tomu i u stejnojmenného modu do hry Half-Life.
Cílem autorů je tedy vytvořit identicky vypadající konverzi této epizody i na GoldSrc Half-Life enginu. Bude se proto jednat o totální konverzi se vším, co je pro legendární a klasickou řežbu od IdSoftu typické. Počínaje pojetím map a jejich designu, hratelnosti v tom nejfrenetičtějším duchu a konče originálně zpracovanými zbraněmi, snažících se navodit původní atmosféru.
Úrovní by mělo v modifikaci být osm, a jako určitá výhoda se může jevit trojrozměrná podoba zbraní a nepřátel. Jelikož v době vzniku oné stařičké FPS nebyly hry ještě akcelerované přes grafickou kartu a zbraně s postavami tak byly jen v podobě 2D textur. Pocit z hraní v epizodě ?Po kolena v mrtvých? pro HL by tak měl být na stejné, ne-li vyšší úrovni, než v Doomu. Kromě screenshotů je na ukázku k dispozici rovněž toto video. |