|
|
DOOM 3 engine ?Jádro pouze počítá s grafikou
Začněme u enginu hry Doom3.Každý si ihned všimnete okouzlující grafiky a pravděpodobně nejlepší grafika současnosti.Ano po technické stránce je tento engine na špičce.Ono ,když se to tak vezme engine Doom 3 počítá pouze s tou grafikou.Všichni kdo Doom 3 hráli přiznejte si ,že fyzikální zákony a umělá inteligence je opravdu strašná a v žádném případě nesahá ani po kotníky Source enginu ,který bude pohánět Half-Life 2.Ano Source má takovýchto nadstaveb mnohem více (nadstavbou se rozumí například fyzikální engine Havoc 2.0 ).Perfektní stíny,prostě s tímto enginem se dají vytvořit nádherné grafické orgie ,ale ostatní nestojí za nic!
Nyní krátce ke hře Doom 3 ,ta ve mně už od začátku vzbuzovala dojem ,že touto hrou ID Software prodává tento engine ,protože kdyby tato hra neměla tak dokonalou grafiku byl by to určitě propadák.
Half-Life 2 Source engine ?Jádro počítá se vším
Proč tento engine už Valve prodává ještě před tím než hru vydali?Protože tento engine má plno nadstaveb ,které udělají z tohoto enginu božský nástroj na dělaní božských her .-).Tento engine má už licencovaný Troika software na hru Vampire:Bloodlines a tvůrci RPG Dungeonu ARX Fatalis .Proč už ho koupili a od ID Software ještě jejich engine neprodali?Jak jsem už řekl Source to řeší svými nadstavbami na fyziku,grafické jádro (ne tak dokonalé jako v Doom3 ,ale i tak okouzlující) a nadstavba na umělou inteligenci .Díky tomu každá entita se chová jako samostatný objekt který podléhá fyzikálním zákonům ,každý protivník se chová jinak(zombie se prostě jako voják chovat nemůže) a grafika je jasný nadprůměr.
|
|
| |