THE LOST HELL single Design map: 70% | Originalita: 75% | Zábava: 80% | Celkem: 75% | |
Ruská modifikace The Lost Hell, v češtině Ztracené peklo, od autora Revina Zakhara nabízí nové textury, modely, hudbu a efekty. Hra obsahuje 22 map.
Poté co se probojujete haldou zombií a vyřešíte několik logických problémů, tak se vrtulníkem přemístíte jinam. Tam s vámi promluví G-man, ve skladu zbraní se vyzbrojíte a nastoupíte do výtahu. Najednou se ale výtah trochu zatřese a propadne se dno. Vy tak budete mít co dělat, aby jste nespadli dolů. Následně jste postaveni před zajímavý úkol s čísly. Později se poměrně originálním způsobem dostanete přes sklady do tunelu a u náklaďáků si zastřílíte. Zanedlouho spatříte aktivovanou výbušinu, a po výbuchu vás cesta zavede do podzemních stok. Zde použijete páku a v tu chvíli jste najednou napadeni velkým množstvím zombií a headcrabů! Tentokrát vás čeká vyřešení dalších hádanek pod vodou, žebříkem vylezete nahoru. A nyní jste v katakombách, po schodech se dostanete ještě níž a zlikvidujete tuhého bosse. Po něm vyšplháte nahoru konečně už taky na čerstvý vzduch, a pustíte se do likvidace vojáků... Ze zajímavých okamžiků této modifikace mohu ještě uvést, že z vrtulníku budete střílet po vojácích a nepřátelském vrtulníku. A tady se vážně zapotíte. A ze zajímavých úkolů? Musíte v jedoucím vlaku deaktivovat včas bombu.
Ze zbraní máte na výběr většinu ze starých známých až na granát, ten je nový. A při jeho použití spatříte nově provedené efekty výbuchu. Z nepřátel mají nový vzhled Zombie, Headcrab, Alien Slave. Teď něco k designu map. Co jsem hrou procházel od začátku, tak se mi mapy moc nelíbili. To proto, že jsem se povětšinou nacházel v chodbách, kancelářích, skladech, šatnách, stokách a výtahových šachtách. Všechny zmíněné části měly sice nové textury, ale to bylo vše čím vynikaly. Povětšinou šlo o nijak nepropracované místnosti až na ten jeden sklad, ten byl proveden výborně. Ale skutečný obrat k lepšímu nastal až když jsem spatřil skály. Nyní vůbec nevypadaly jako ty klasické, ale měly nové detailnější a realističtější textury. A to mě mile překvapilo, neboť takto provedené skály jsou na HL enginu k vidění jen málokdy.
Teď nevím jaký verdikt nad touto poměrně krátkou hrou vyřknout. Neboť jsem silně ovlivněn závěrečnou animací která mě vážně dostala. A v první chvíli mě to tak srovnalo, že nebylo jisté jestli to co se v ní dalo spatřit, bylo správné nebo ne. V každém případě to ale byl perfektní závěr, a proto vám tuto hru musím doporučit si zahrát.



|