BLACK OPS 0.9 single Design map: 85% | Originalita: 70% | Zábava: 80% | Celkem: 78% | |
Pokud jste hráli modifikaci Black Death a Poke646, tak čtěte prosím dál, neboť v této hře budete opět hrát za stejnou bojovou jednotku a jsou tu i podobné lokace. Na rozdíl od prvně zmíněného modu je v tomto o hodně propracovanější design, jenž vzhledem připomíná druhý zmíněný mod. A místo klasických animací v něm jsou obrázky ve stylu komiksu, s napsaným textem jako ve hře Max Payne. Tytéž obrázky vám vždy zobrazí akci již jste právě absolvovali, a dozvíte se z nich ještě podobu následného levelu. Max vám přijde na mysl i o něco později, kdy jím bude pár lokací inspirováno. Po nainstalování a spuštění modifikace vás přivítá stylové menu s příchutí krve a vy se tak můžete po zadání New Game a zvolení příslušné obtížnosti (ještě prozradím že já si vybral Dificult) naplno ponořit do hry.
Nejdříve vás dopodrobna seznámím s designem map. Ty jsou zde navrženy perfektně a mají působivé textury, jsou původní i tak ale vypadají pěkně. Co je ale nejdůležitější, podoba jednotlivých lokací připomíná hlavně na začátku mod Poke646 a to proto, že se ocitnete v prostředí ulic s typickými budovami s žebříky, lešením nebo polorozbořenými domy. Nebo provedení nástupiště v metru včetně větrací šachty na velmi shodně známém místě. Později už lokace nebudou tak povědomé, sem tam ještě budete vystaveni známým situacím, a poté přece jen k malé změně prostředí dojde. Teď pár poznámek: Většina stěn je ve hře posetá nápisy grafity, násilím se dostanete do Fast Foodu. Jednotlivé lokace jsou zde komplexně propracované do nejmenších detailů, kdy různě procházíte a prolézáte úrovní, abyste se poté ocitli znovu na známém místě. To už ale většinou máte za sebou použití nějakého předmětu nebo jeho nalezení, což je pro další postup nutné a vás to tak nutí docela často přemýšlet a ne jen pořád střílet.
Na začátku vašeho putování v Metro City je vám sděleno, že se jmenujete Declan Walker a jste devětadvacetiletý agent, jenž má eliminovat určitou hrozbu. Při vašem putování nočním městem likvidujete známé nepřátele a hledáte si cestu dál, ta vede třeba přes okna, žebříky, cizí byty, opuštěný bar nebo logické hádanky. Narazit můžete i na několik tajných skrýší, v nichž jsou životy a munice. Jedna z nich se dá naleznout tak, že rozstřelíte sud. Jste nuceni najít i pár kódů nebo použít různá zařízení. Při vašem putování si budete muset poradit i se smrticí výhní, nebo si otevřít nějak závoru ve skladišti, jež vám zatím brání pokračovat do tunelu. Ještě vám můžu prozradit, že i na vás ve hře dojde, a ocitnete se ve vězení z nějž pochopitelně lze utéct, jenže máte prázdné ruce… Ale nemusíte zoufat ještě vás čeká výlet do Black Mesy, tak vydržte.
HUD menu je v modifikaci taktéž v barvě krve a rozhodně vypadá lépe než jeho klasické provedení z HL1. To se týká i zbraní ty mají teď při jejich výběru červený obrys na černém pozadí, a i to vypadá o hodně originálněji než zobrazení původní. Ještě si lze všimnout při lezení pár větracími šachtami nově provedených větráků.
Zbraně jsou v modu tyto: místo páčidla nyní vlastníte kus dřeva se zatlučeným hřebíkem, jen tak mimochodem můžete si všimnout na zemi pohozeného páčidla z datadisku Opossing Force, ale nelze jej sebrat. Dále tu máme klasickou baterku, ta má nyní větší rozptyl světla než obvykle, a při jejím zapnutí se vám protivníci červeně zvýrazní, pistoli s tlumičem, brokovnici, granát, samopal, raketomet, revolver a kuš.
Jedná se o poměrně slušnou modifikaci v níž (pokud už máte něco odehráno) lze rozeznat inspiraci v již zmíněných modech a hře, jak jsem již uvedl. I to je tedy důvod si tento mod zahrát. Zanedbatelná přitom není ani jeho délka, ta vystačí na pár hodin, to vám zaručuji. A zároveň vám doporučuji se o tom ihned přesvědčit.



|