|
|
A máme tu další bitvu mezi 3D akčními pařbami. Tentokrát je to Unreal Tournament proti veleslavnému protivníkovi Counter-Strike. Hlasujte dnes! Nejlépe pro CS, protože teď v 14:30 vede UT :-(. |
|
|
|
Milovníci vlaků a kolejí budou šťastní, když zjístí, že dnes vyšla beta 2.1 modu Train Hunters. A o co jde v této multiplayerové modifikaci? Je to trochu odlišný HL deathmatch v tom, že tady se bojuje o vládu nad kolejnicí proti protivníkům, kteří se Vám v tom snaží zabránit. Nápad velice dobrý, ale otázkou jen zůstává, jestli to bude někoho bavit :). Mě to celkem chytlo, ale ne nadlouho ...
|
|
|
|
Právě dnes večer se na svět dostal mod VLOKAM od tvůrce Kamila Jandy. Tento mladý autor již má na svědomí SP mody Red Mesa a MP mod Red Mesa Party. Po asi 5minutové zkoušce jsem dospěl k závěru, že se Kamil opravdu hodně zlepšil, jak v modelování map, tak i v texturách aj ... Stahujte na této stránce a nebo jako vždy, objednávejte od nás ;) |
|
|
|
Několik nových screenshotů z připravované multiplayerové akce Move in! jsou dostupné na ofic. stránce. Hra bude velice graficky zdařilá (tedy, alespoň to tak vypadá podle screenů) a bude několik nových MP modů, např. Extraction, Bombing, Repair aj. Přibyde na svět i 12 realistických zbraní a modelů.. Je na co se těšit ;) |
|
|
|
Nová stránka zabývajícími se Counter-Strike mapami byla dnes spuštěna. Jejich databáze je překvapivě obsáhlá. Přes !8000! map a to hned první den na jejich serveru dostupné ke stažení. Neváhejte a pokuď nějakou mapku sháníte, jukněte na www.cs-maps.org. Samozřejmě, že se jejich sbírka bude dále rozšiřovat .. |
|
|
|
Firearms v1.9 vnikla do posledního stádia vývoje a zanedlouho již bude nová verze tu. Mod je ve fázi testování a dolaďování bugů v nových mapách. Navštivte ofic. stránku tohoto modu, který byl mimochodem oceněn časopisem PC Gamer modem roku ;). |
|
|
|
Možná již víte, že připravovaná česká singleplayer modifikace Project Czech Republic byla přejmenována na Project Vlokam. Původní spoluautor Vlodka totiž od projektu odstoupil, takže nyní na něm pracuje pouze Kamil Janda. Zde je několik screenshotů ze hry. Mod vyjde možná ještě tento měsíc. Nechme se překvapit. |
|
|
|
Přesněji řečeno, velice oblibená kooperativka, jak u hráčů, tak i u kritiků (viz. naše stránka :)) je v počátečním stádiu vývoje. Zatím se pouze ví, že přibyde nové monstrum jménem Tor. Jeho autoři dali na stránky video, v němž uvidíte jeho chůzi a chování. Sosejte zde |
|
|
|
Hodně obrázků z připravovaných map do modu Shores of Victory byly zveřejněny na těchto stránkách. Tady pod článkem máte zatím jenom takovou malou ochutnávku :). |
|
|
|
V nové verzi 1.9 modu Front Line Force bude několik nových map z nich jedna se jménem Siberian Kiss. Zde jsou 2 exkluzivní screeny přímo z této mapy .. |
|
|
|
Novinky z těchto stránek můžete již pohodlně sledovat v RSS. Odkaz na RSS naleznete v pravém dolním rohu této stránky
A cože to ten RSS vůbec je?
Internet se rychle rozrůstá, což má příjemný dopad na ověření si informací z různých zdrojů. Časem se z internetových závisláků (kteří projíždějí všechno, na co lze kliknout) přeměníme na víceméně stálé čtenáře vybraných serverů. Málokdo se spokojí s jedním či dvěma, není vyjímkou čtenář, který těchto zdrojů sleduje desítky. Když si chcete tyto servery každý den přečíst, už nepíšete do řádku ?http://www.mujfavorit.cz?, ale v prohlížeči jste si adresu dávno přidali k oblíbeným. Jenomže - to pomůže jen částečně. Pokud Vás zajímá, co je nového, musíte všechny odkazy v oblíbených odklikat, což není nic zábavného, navíc ne všechny servery aktualizují obsah pravidelně. Nejlepší by bylo, mít nějakého ?sledovače?, který by změny na serverech sledoval a upozorňoval pouze na nové články. A právě proto bylo ?vynalezeno? RSS. Soubor RSS v sobě obsahuje souhrn článků na serveru z poslední doby, odkazy na tyto články a většinou i jejich velmi stručný popis (záleží na provozovateli serveru). Samotný soubor RSS není příliš čitelný pro lidi, ovšem pokud použijete nějakou ?RSS čtečku?, stává se velmi hodnotným pomocníkem. Nyní máte náhledy článků ze všech oblíbených serverů neustále k dispozici ? žádné slepé otvírání stránek. Existuje mnoho druhů čteček, doporučuji jednu, která se jmenuje FeedReader, stahovat můžete zde.
*napsáno s pomocí webu Aktovka-X |
|
|
|
A to přímo z jedné mapy (hi_alandalus), která se právě tvoří pro další verzi. Obrázky jsou uplně dokonalé a troufám si i říct, že jedny z nejlepších, co se v HL enginu dají udělat. Pár jich zkoukněte hned tady pod článkem, zbylých 10 na Hostile Intent site |
|
|
|
Už zanedlouho bude nová verze velice povedeného modu Specialist, jehož recenzi jste si mohli přečíst na naších stránkách a hodnotila hru velice dobře. Dalo by se říct - nadprůměrně ;). Není divu, že na nedávno vyhlášený konkurz o nejlepší mapu se přihlásilo mnoho lidí. Výsledky byly shrnuty a vyhráli 3 mapy - TS_Theatre, TS_Supertimor, TS_NeoBaroque. Snad se i další verze povede, jako ta stávající ... |
|
|
|
Na své beta verzi jsem si spustil mapu d1_town_01, s kterou vám doporučuji začít.
Stojím v dřevěné místnosti, v jejímž středu se točí jakási vrtule, z pod níž ke mně leze ta přísavka, co se vždycky přicucne k hlavě. Nedaleko ode mě slyším jak někdo střílí z pistole. Typická atmosféra jako v They Hunger. Jdu vpřed. Podlezu vrtuli a uvidím v jednom temném koutě několik zalezlých zombíků. Některé z nich zastřelím a zbytek nalákám k vrtuli, aby je rozsekala. Pomalu jdu do nějaké uličky a přes polorozbořené stěny vidím, jak v domě naproti mně přichází k oknu nějaký kluk. Jakmile mě spatřil, tak se zřejmě lekl a odběhl od okna (jaká to drobnost, která dokáže navodit patřičnou atmosféru!). Otevírám dveře do další místnosti, kde bohužel mapa končí. Místo stěny je zde nebe. No, co se dá dělat, Beta je beta. Vyjdu ven na nějakou ulici a vidím dalšího zombíka. Rychle to s ním vyřídím a putuji dál? Dál jsou zde nějaké další nedostatky typické pro betu (například nějaké zabugované mapy), ale dá se to jakž takž překousnout. Betu jsem dohrál za několik hodin a můžu říct, že regulerní verze by měla být velmi dobrá. Ale abych byl objektivní, tak sem zde žádné revoluční technické novinky neobjevil. Ano můžete se zde vozit v různých vozidlech nebo všelijak pohybovat různými předměty, ale to už bylo i v jiných hrách. Atmosféra hry je někde velmi dobrá, takže nutí hrát dál a dál, jinde to už tak vynikající není. Jestli si pamatujete jak se tvůrci Max Payna chválili s tím, že v jejich hře budete moci střílet i do plechovek s colou, tak Half Life 2 i tyto možnosti daleko překračuje. Můžete zde pohybovat libovolnými předměty. Nebo pokud budete střílet do mrtvoly protivníka, bude se podle vašich výstřelů realisticky cukat :-) Jak sem pochopil ze seznamu map, tak hra začíná asi v nějaké laboratoři Black Mesy, kde se setkáváme se známým vědcem Elim a jeho dcerou Alyx. Pak, když se ztratíme v davu dělníků, potkáme oblíbeného sekuriťáka Barneyho. S jeho pomocí zorganizujeme odboj proti nynějším vládcům města zvaného City 17? Jen tak okrajově. Alyx je mimochodem zpropadeně dobrá kočička :-). Má perfektně zpracovaný obličej. A můžu klidně říct, že každý si zažije své, když bude svým tělem zbrázděným nejednou kulkou chránit její dokonalé vymodelované tělo, potažmo její svůdnou prdelku? (pozn. překladatel - jo tak už to bývá : ) ).
Něco krátce ke grafice: Z grafického hlediska je HL2 podobná dnešním hrám. Na mém Celeronu 2000, 256MB RAM, GeForce 4 MX 400 šla hra bez problémů mezi těmi 30ti až 40ti fps. Ale ve velice detailních prostorách to bylo horší, jen do 10 fps. Avšak pokud si hru chcete skutečně vychutnat v plných detailech a máte konfiguraci podobnou té mé, měli by jste už začít myslet na upgrade. Hra se spouští v doporučených 32 bitových barvách, ale můžu říci, že je to jedině dobře protože při 16 bitech nebe vypadá skutečně uboze. Celkem pěkný pohled se naskytne, když budete pozorovat jak na obloze krásně plují obláčky? Co se vody týče, bude jedině dobře pokud vaše grafická karta podporuje pixel shadering, protože pokud tomu tak není, voda bude vypadat jako nějaká divná bílá plastiková hmota.
Závěrem bych chtěl dodat, že beta se soudí velice špatně, protože je to přece jen rozdíl od plné verze. Každopádně HL2 bude lepší než první díl (kdo by to byl řekl :-) ). Na hře je ještě mnoho co dodělávat. A to jak se celkově HL2 zapíše do herního nebe, to se ukáže až později?
*Zveřejněno pro velký zájem čtenářstva.
*Snažil se přeložit: Buddha.exe
*Zdroj: http://half-life.t-k.ru
Pozn. překladatele: Pokud máte betaverzi a nevíte jak ji nainstalovat, stačí napsat na můj mail a já se vám budu snažit poslat popis, jak hru zprovoznit. |
|
|
|
Připravovaná arkáda inpirovaná hrou HL2 prý bude vydána ještě před samotným Half-lifem2 někdy v létě .. Druhá informace je ta, že hra bude dostupná i v češtině, takže to je výtečná zpráva pro nás, jako malý národ v srdci Evropy :). Hra bude mít i svůj Online Highscore System, tedy stránku, na kterou budete moci uploadovat svoje nejlepší výkony. No, nechme se překvapit, jak to celé dopadne ... |
|
<< NÁSLEDUJÍCÍ PŘEDCHOZÍ >>
|
|