|
|
Určitě znáte hrdinu z klasických plošinovek nebo moderních third-person bojovek Prince z Persie, nyní máte možnost si za něho zahrát v této modifikaci. Která se snaží jít v duchu Prince of Persia 3D, akční adventury z roku 1999. Takže vaší herní náplní bude utíkat před nepřáteli, vyhýbat se pastím a podobně. K dispozici je zatím demoverze obsahující první level. V němž máte za úkol utéci z vězení a optařit si zbraň. Dle tohoto gameplay videa se žánrově jedná zřejmě o adventuru, s prvky plížení, viděnou z pohledu vlastních očí. |
|
|
|
Vyšly nové screenshoty z této fantasy RPG modifikace, první čtyři jsou z posledních dvou map. A poslední dva pochází z bonusové arény. Stav vývoje je nyní na 96%, takže je naděje na vydání počátkem příštího roku. Předešlá novinka.
Update: 21. 12. 2009 modifikace vyšla. |
|
|
|
K tomuto vyvíjenému modu bylo vydáno demo, jež si můžete stáhnout odsud. Je limitováno třemi tréninkovými mapami. Rovněž jsou ke shlédnutí v profilu Cat-Life i nějaká ta videa a další screenshoty. |
|
|
|
Vočko obnovil práce na svém módu Half-Life: Destruction, neboť se mu podařilo zprovoznit mapy v editoru. Hra bude obsahovat nové renderery posouvající limity, zlepšené grafické efekty (jako dynamické stíny, realtime osvětlení) a rychlost enginu. Půjde o single-player mod, v němž se hráč vžije do kůže opraváře/dělníka pracujícího v Central Facility. Více tady, předešlé novinky. |
|
|
|
Tento single-player mod nabídne nové zbraně, mapy, textury a příběh. Jelikož je zatím ve stádiu vývoje, a pracuje se na něm, doplním i stručné info o ději. Jenž pojednává o pětadvacetiletém vědci Mr. Johnsonovi, pracujícího v laboratořích Tech-Land-Co, v sektoru Cencom 3, kde se testují anomální látky. Při experimentech exploduje nový krystal a vytvoří se teleport, kterým se do laboratoří dostanou zákeřní vetřelci. Zápletka tedy není nijak překvapující, nicméně dle screenshotů a gameplay videa se tento kousek jeví poměrně nadějně. Více na Homepage. |
|
|
|
Původně bylo v plánu vydat to, co bylo k modu vytvořeno. Ale jelikož toho mnoho nebylo, a jeho autor Vočko měl navíc nedostatek času a motivace se mu dále věnovat, tak vývoj HL: Destruction ukončil. Ke shlédnutí je krátké video toho nejlepšího co bylo k tomuto počinu vytvořeno. Jedná se hlavně o implementaci různých efektů, jako krev, stíny nebo tříštící sklo. Což bylo možné díky novým rendererům pro HL1, které umožňují nevídaný stupeň realističnosti. |
|
|
|
Již za nesčetně postav jsme měli možnost, v datadiscích a různých modech, hrát. A v tomto vyvíjeném SP modu tomu nebude jinak. Jelikož se v něm vžijeme do kůže Williama Jonese, utíkajícího, po nepovedeném experimentu, z Black Mesy. Zažijeme s ním tedy nejen prostředí důvěrně známého komplexu, ale podíváme se i do infikovaného města. Half-Life: Deflections by měl obsahovat přes 70 map, rozdělených na osm částí. O kompletně nové mapy nepůjde. Naopak, budou různě upraveny z těch původních. Krom sceenshotů je ke shlédnutí i tailer, v profilu modu. |
|
|
|
Dlouze vyvíjený mod se zajímavým námětem o sobě dává opět vědět. Dřívější novinku spolu s touto raději připomínám. Podstatné je že autoři našli jednoho programátora který opravil chyby, díky tomu tak bude letos v listopadu veřejné betatestování. Další nové zprávy se týkají nepoužitých map a koncept artů, které v Cat-Life budou. A na konec byly uvolněny i nějaké ty nové screenshoty, jež si samozřejmě prohlédněte. |
|
|
|
Mnoho známo o tomto modu není, krom toho že půjde o SP a MP, budou v něm obsažena monstra z datadisku OpFor a kompatibilita na libovolném HL, tedy Non-Steam a Steam verze. V současné době autoři pracují na úrovních ze Xenu. Z prezentovaného gameplaye lze dále rozpoznat vaše herní alter ego - pracovníka ochranky, díky modrému HUDu a podobě s Azure Sheep. Ze screenshotů a videa na mě Infekce působí jako poměrně nadějný kousek, s pěkným level designem a atmosférickou akcí. Která trochu připomíná Xen Assault, k němuž jsou v profilu ke shlédnutí tři nové screenshoty z letošního roku. |
|
|
|
Tento francouzský mod měl být původně plnohodnotným a propracovaným kouskem, ale jelikož nebyli jeho autoři spokojeni se zastaralostí Half-Life enginu, tak se rozhodli na něm dále nepracovat a de facto jej pohřbít. Ovšem, zatímco jsou některé mody z podobných důvodů zrušeny a nikdy nevydány, u Wilson Chronicles tomu tak naštěstí není. Po několika vydaných demoverzích byla tedy vydána finální a nedokončená verze, pojmenovaná "The Unfinished Edition". Obsahuje nepoužité modely, osm map a, jelikož jde o alpha verzi, mnohé bugy. Stahujte odsud a vložte do obvyklého adresáře Steam HL. Podrobnosti ke spuštění jsou v Readme dokumentu. Publikované screenshoty byly vytípány exkluzivně ze hry.
|
|
|
|
Práce na tomto modu pokračují, důkazem toho jsou nové screenshoty z vyvíjených map. Ukazující nové stíny, vodu a řadu dalších věcí. Např. model dělníka, na třetím screenu. Podrobnosti tady.
Představen byl také příběh HL: Destruction, viz:
Hrajete za dělníka Johna, a jste prověřeni opravnými prácemi v New Mese. Máte opravit nefunkční světla v laboratořích, to by ale nesměl být den opětovného spuštění testovaného krystalu ze Xenu. Z toho důvodu je proto zvýšená bezpečnost, bohužel se ale vše nevyvede podle plánu. A navíc nalézáte informace o Black Mese, takže bylo povoláno komado vojáků aby vše zničilo... |
|
|
|
Jelikož tuto modifikaci provází pověst poměrně obtížné, dlouhé a nepříliš zábavné záležitosti. Rozhodl jsem se k ní napsat vlastní návod, pro ty kteří by v ní měli problémy s postupem dál (laicky řečeno zákysy). Což se na konec ukázalo být jako správná volba. Neboť anglický návod je už hůře sehnatelný, ke stažení jen jako PDF dokument nebo ke shlédnutí v archivu, na archive.org v dosti v provizorním stavu.
V návodu se soustřeďuji hlavně na řešení hádanek, hledání odlehlejších míst s municí a značení jednotlivých úrovní a kapitol. Vynechány jsou pouze předělové sekvence mezi úrovněmi, které hra počítá jako jednotlivé mapy. Tolik tedy k vysvětlení číselných údajů ve značení daných map, které proto nemusí vždy přesně navazovat.
Na závěr doplňuji technické specifikace. Screenshoty jsou z modifikace Timeline II, vylepšené DiamonD packem a HUDem z Portrait of Freeman. Vše bez problému funkční a kompatibilní. Detailnější modely tak byly příjemnou odměnou, při opětovném hraní po roce a půl, kdy jsem mod tenkrát recenzoval a přešel poprvé. |
|
|
|
S remaky starých modifikací jakoby se roztrhl pytel, dalším vyšlým je Black OPS Redux. Jenž vylepšuje modely, přidává tři nové zbraně, nové zvuky a detailní textury. Ostatní funkce které mod obsahuje jsou totožné s AM: Rebirth. Mapy a hratelnost by měly zůstat stejné, jako tomu bylo ve čtyři roky staré verzi. Ke shlédnutí je i dvě minuty trvající gameplay video, ukazující to nejzajímavější ze hry. Stahovat můžete na lincích uvedených na PlanetPhillipu, viz první odkaz nahoře, a to ve velikosti 186.15MB. Jen připomínám, že jde o plně kompatibilní verzi se Steamem. |
|
|
|
Několik let vyvíjený remake jedné z nejslavnějších modifikací Heart of Evil byl exkluzivně vydán. Stahovat ho můžete z linků uvedených na ModDB.com nebo z tohoto odkazu. Zabírá vskutku odpovídající velikost a to 352,3 MB ! Připomeňme jen že tato nová verze Naplm Edition obsahuje vylepšenou grafiku, ať již modely, textury nebo efekty či jednotlivé skripty, NPC a řadu dalších věcí. |
|
|
|
Na tomto často zmiňovaném modu se čile pracuje a jsou tak zveřejňovány pěkné screenshoty z něj. Tyto z 18. června 2009 ukazují interiéry chodeb, kanceláří a laboratoří za použití nových a skvěle padnoucích textur. |
|
<< NÁSLEDUJÍCÍ PŘEDCHOZÍ >>
|