Dlouhá léta vyvíjený Half-Life: The Core umožní hráči vtělit se do postavy běžného technika v proslulém zařízení Black Mesa, který je nucen se vypořádat s fatálními následky nepovedeného experimentu v laboratoři neobvyklých materiálů. Fádní zápletka by neměla případné zájemce odradit, neboť po shlédnutí profesionálně pojaté videoukázky jsou očekávání vskutku vysoká.
Na první pohled zaujme především grafický styl notně zkrášlující stařičký GoldSrc engine, podobně jako v případě povedené Delty. Souboje s agresivními protivníky i řešení klasických rébusů v reálně ztvárněném prostředí výzkumné základny by mělo hráče dozajista zaujmout. Což jistě podpoří též kvalitní dabing, detailní modely předmětů a postav spolu s oblíbenými skriptovými sekvencemi.
Přestože vznikající titul neoplývá nikterak pozoruhodným příběhem, mohlo by se jednat o pecku aspirující na modifikaci roku. Otázka je kterého, termín vydání byl odložen na neurčito, neboť šéf projektu Urby (podílel se např. na projektu TWHL) přijal nabídku zaměstnání pro slavné herní studio 3DRealms, tudíž nemá příliš volného času nazbyt. Sympatický by mohl být závěr příštího roku k důstojné oslavě čtvrtstoletí od vydání nejlepší hry všech dob :-) |