Neustále aktualizovaný projekt Enriched si dává za cíl posunout herní zážitek z průchodu prvním Half-Lifem o kus dál, než bylo možné při vzniku přelomového díla. Změna spočívá v grafickém vylepšení modelů a textur, zvětšení a citlivé úpravě jednotlivých map, pokročilé práci se světlem, poladění skriptů - to vše při zachování původní atmosféry oblíbené hry. Modifikaci vytváří jediný autor (Hezus) a to pracnou dekompilací map Half-Life: Source - nejedná se tedy o běžný "higher-texture-pack" nebo něco podobného.
Současná verze 0.70 obsahuje kompletní pouť Gordona Freemana Black Mesou (tedy bez Xenu), přičemž nově pospojované mapy redukují přes polovinu nahrávacích míst a hraní je pak o něco plynulejší. Zajímavější je však decentní úprava některých oblastí mající na herní zážitek pouze marginální vliv, přesto si změn povšimnete. Nové modely jsou patrné především na postavách a některých zbraních. Vojáci, vědci i ochranka vypadají detailněji, přestože stylem odpovídají svým předobrazům z konce minulého století (tedy bez aplikace HD Packu). Vybrané zbraně dostaly povedené modely, jiné vypadají původně. Zobrazení vody i toxických kapalin je v modu věrohodnější.
Během průchodu modifikací si nelze nevšimnout více či méně otravných bugů. Pominu ty drobné či úsměvné, vážných problémů je zde však též několik. Puška zabitého snipera před raketou stále pálí, opakovaný zásek při vstupu do úrovně "Forget About Freeman", nemožnost proplavat pod ozubenou hřídelí, tank v opravně neodstřelí kovová vrata - to jsou ty nejzávažnější chyby, řešené většinou noclipem či spuštěním začátku dané kapitoly.
Hezus přislíbil brzké dokončení celého Xenu a pravděpodobně též dema Uplinku; datadisky OpFor a BShift vyloučil pro obrovskou časovou náročnost práce od základu. V plánu nicméně je kooperativní průchod celým Half-Lifem se skupinkou spoluhráčů! Důležité bude odstranit stávající nedostatky, eliminovat bugy, vylepšit modely zbraní i postav a přinést tak hráčům ničím nerušenou cestu důvěrně známými kulisami. |