WAIL OF DEATH 2: THE HELL MASTER single Design map: 47% | Originalita: 50% | Zábava: 37% | Celkem: 44% | |
Jste dostatečně hardcore? Na to, abyste skousli náplň této hry? Pokud ne, tak nemáte šanci v ní přežít. Ocitám se kdesi, popadnu první zbraň, je jí sekyra a za zvuků střelby odpravím první havěť, co mám v cestě, a pokračuji dál vstříc dobrodružstvím ze staré školy. Jestli mi rozumíte.
Protřelý znalostmi 3D akčních her, jsem byl k této hře doslova přikován a nemohl ji vypnout, dokud nezazněl poslední výstřel ve finální úrovni. Zastřílel jsem si ze známých zbraní, zde převzatých z jiných modů a her.
Úrovně byly většinou pusté a nikde ani živáčka, to samé se dá říct i o různých předmětech. Nalezl jsem jen bednu s municí, výtahy, zbraně, nebo nějaké to tlačítko na otevření dveří. A když už protivníci byli na dohled mé hlavně, tak se zpravidla vyskytovali po hromadě na jednom místě.
Neminulo mě i pár logických hádanek. Zdůrazňuji, že jde o doomovku jak dělanou a vždy po Loadingu do další úrovně se už nelze vrátit zpět. Z tohoto důvodu se vám snadno může stát, že minete některou dobře schovanou zbraň a budete už v další lokaci a o onu zbraň tak přijdete.
Pokud se nechcete s některými protivníky zdržovat, jednoduše jim lze utéct k vaší plné spokojenosti. Možná si říkáte, co je na této hře tak těžkého, v podstatě nic. Jen v pár případech to závisí na tom, kolik máte munice a životů. Jestliže dostatek, tak je to v pohodě, ale v opačném případě lze zakysnout nebo zemřít. Tyto situace jsou ve hře zhruba tři. Při nejlepší mušce lze tuto hru dohrát za 60 minut na obtížnost medium.
Prostřílel jsem se na úplný konec, kde mě čekal extra tuhý závěrečný boss, na nějž padla všechna má munice, a to nebylo vůbec jisté, jestli ho skolím. Ale ještě před tím, než pro mě byla tato hra dohraná, mou pozornost upoutal její originální design. Na HL 1 modifikace neobvyklým a hlavně rozlehlým prostorem.
Nevím, nakolik jsou úrovně zkopírovány z jiných her, či jestli byly poctivě vytvořeny pro tuto hru. Jedno se jí ale upřít nedá, a to opravdový smysl pro sci-fi jako takové. Budete svědky různých působivých chodeb, schodů, výtahů, arén, chrámů, dveří a smrticích pastí. Jestli že jste viděli alespoň jeden pořádný sci-fi film, tak mi jistě dáte za pravdu. Takové úrovně považuji v Half-Life za nepříliš obvyklé.
Řečeno slovy zkušeného hráče 3D stříleček, chcete-li se pořádně odreagovat, mohlo by vám to udělat radost.
|