THE LOST HELL single Design map: 47% | Originalita: 50% | Zábava: 53% | Celkem: 50% | |
Ruská modifikace The Lost Hell, v češtině Ztracené peklo, od autora Revina Zakhara nabízí nové textury, modely, hudbu a efekty. Hra obsahuje 22 map.
Poté, co se probojujete haldou zombií a vyřešíte několik logických problémů, tak se vrtulníkem přemístíte jinam. Tam s vámi promluví G-man, ve skladu zbraní se vyzbrojíte a nastoupíte do výtahu. Najednou se ale výtah trochu zatřese a propadne se dno. Vy tak budete mít co dělat, abyste nespadli dolů. Následně jste postaveni před zajímavý úkol s čísly. Později se poměrně originálním způsobem dostanete přes sklady do tunelu a u náklaďáků si zastřílíte.
Zanedlouho spatříte aktivovanou výbušinu a po výbuchu vás cesta zavede do podzemních stok. Zde použijete páku a v tu chvíli jste najednou napadeni velkým množstvím zombií a headcrabů! Tentokrát vás čeká vyřešení dalších hádanek pod vodou. Žebříkem vylezete nahoru. A nyní jste v katakombách, po schodech se dostanete ještě níž a zlikvidujete tuhého bosse. Po něm vyšplháte nahoru, konečně už taky na čerstvý vzduch, a pustíte se do likvidace vojáků...
Ze zajímavých okamžiků této modifikace mohu ještě uvést, že z vrtulníku budete střílet po vojácích a nepřátelském vrtulníku. A tady se vážně zapotíte. A ze nutných úkolů? Musíte v jedoucím vlaku deaktivovat včas bombu.
Ze zbraní máte na výběr většinu ze starých známých, až na granát, ten je nový. A při jeho použití spatříte nově provedené efekty výbuchu. Z nepřátel mají nový vzhled Zombie, Headcrab, Alien Slave.
Co jsem hrou procházel od začátku, tak se mi mapy moc nelíbily. To proto, že jsem se povětšinou nacházel v chodbách, kancelářích, skladech, šatnách, stokách a výtahových šachtách. Všechny zmíněné části měly sice nové textury, ale to bylo vše, čím vynikaly. Povětšinou šlo o nijak nepropracované místnosti, až na ten jeden sklad, ten byl proveden výborně. Skutečný obrat k lepšímu nastal, jakmile jsem spatřil skály. Nyní vůbec nevypadaly jako ty klasické, ale měly nové detailnější a realističtější textury. A to mě mile překvapilo, neboť takto provedené skály jsou na HL enginu k vidění jen málokdy.
Co se verdiktu nad touto poměrně krátkou hrou týče, jsem silně ovlivněn závěrečnou animací, která mě vážně dostala! A v první chvíli mě to tak srovnalo, že nebylo jisté, jestli to, co se v ní dalo spatřit, bylo správné nebo ne. V každém případě to ale byl perfektní závěr. A proto vám tuto hru musím doporučit si také zahrát.
|