Jedna z dalších neúspěšných modifikací, ve které je většina zbraní modifikována tak aby po výbuchu objevilo co nejvíce snarků (snark = brouk na kterého jste mohly narazit i v singlu a je velice agresivní). Je to ve své podstatě normální DM ve kterém mají zbraně jiný skin případně funkci. Abyste v tom neměly zmatek ta to popíšu:
Páčidlo |
| – tato zbraň ve hře není |
Pistole |
| – pokud běžíte, stojíte, skáčete pořád střílí tam kde máte namířeno = žádný rozptyl a to platí i u sekundární funkce. |
Colt |
| – vystřelí náboje hned zazebou a do stejného místa. |
Samopal |
| – u primární funkce platí to co u pistole, sekundární položíte minu když se někdo dostane do božskosti objeví se asi 10 snarků. |
Brokovnice |
| – jiný skin. |
Kuše |
| – jiný skin + nemusíte mířit zabíjíte (ubíráte životy) všemu co vidíte. |
RPG |
| - normální výbuch + 10 snarků. |
Glulon |
| – jiný skin. |
Gauss |
| – zbraň co střílí kotouče podobně jako u Unreal Turnament. |
Granát |
| – stejná funkce jako bazuka. |
C4 |
| – beze změny. |
Pokud se divíte že v seznamu nemám laser (tripmine), tak to je protože si můžete zahrát pouze mapu crossfire a to je podle mě málo. Proto jsem taky dal tak malé hodnocení za design map.
Hra má sice dobrý nápad, ale špatná vyváženost zbraní a pouze jedna mapa nestačí na to aby nás hráče dlouho pobavila.