RUSSIAN TOWER single Design map: 20% | Originalita: 25% | Zábava: 30% | Celkem: 25% | |
Modifikaci jsem pojmenoval Russian Tower, neboť už začíná být obrovský zmatek v názvech. Jedná se o jakýsi projekt se čtveřicí map z roku 2003, u kterého jsem ani nevěděl, jak jej přesně spustit. Než abych dával soubory do složky valve, rozhodl jsem se pro klasickou složku s plným modem, parametr v zástupci to načetl. Jen tam byly místy chybné textury na fialovo.
Začínám před areálem ve stylu věže, kde si vezmu oblek a brokovnici. Odpravím pár zombií. V domku s postelemi je voják se samopalem. Ve věži je žebřík nahoru ke spínači. Ten otevírá objekt do podzemí. V onom malém domku se mi zobrazilo cosi o card a otáčelo mi to pohled. V garáži u aut je vstup do výtahu, u nějž jsou dvě zombie. Dole následuje loading do Map 2.
Bohužel, přicházím o zbraně, poblíž sbírám páčidlo a samopal, abych je měl čím likvidovat. Postupně zase mám pistoli, brokovnici, páčidlo a samopal, ale nevidím HUD. Z chodby vejdu do dalších místností, v jedné je karta od dveří. V pokoji to dobře poblikávalo a mělo stísněnou atmosféru. Vše je ponuré. V knihovně je ukryt tajný spínač, co zpřístupňuje Sector B.
Načte se třetí mapa, znovu s prázdnými rukami, ale doplňuji si, co najdu. Zde přituhuje. Stále nevidím HUD, když nemám H.E.V Suit, ale to není ten hlavní problém. Tím jsou potvory. Dva Alien Slave, směr vlevo, dále Alien Grunt. U prosklené výplně, zobrazující můj další cíl, se pokochám Alien Controller, schody dolů. Ještě aktivuji spínač u dveří s vojákem a vrátím se.
Mám jen několik nábojů do brokovnice, přičemž opět spatřuji Alien Grunta. Podotýkám, že hard není nic snadného, ale z principu nižší obtížnosti nehraji. Od schodů přeskakuji na přístroje níže, tím se vyhnu aktivaci Alien Grunta. Dva Alien Slave se dostali dost doleva, že mi nemají jak ublížit a schovaný pod schody, co jsem seskočil a přešel to, je v poho zneškodňuji.
Stisk tlačítka odemyká dveře u skleněné výplně. Nahoře je nutné dávat pozor na propadnutí podlahy, ta vede do biologické části s pár živočichy. U vojáka je raketomet. Vhodný právě na Alien Grunta, do nějž napráno i z brokárny, ale došly mi v ní náboje. Opět stisk spínače, od červené brány, ta mě zavede do map č 4. Jak již postřehnuto, fasuji novou zásobu zbrojní síly.
Po stránce designu se jedná o velmi slabé dílo, ale minimálně z té herní stránky je to dokonale vyvážené. Dá se dostat tam, kam hráč potřebuje, dvojice karet, málo potvor, ale umístěných chytře. Nutné spínače, funkční přechody mezi mapami, byť to dělá binec v nesených zbraních. I ta čtvrtá mapa šla, jejím cílem bylo získat HEV Suit a dostat se k únikovému teleportu. Konec.
|