ROAD OF DESTINY single Design map: 30% | Originalita: 30% | Zábava: 40% | Celkem: 33% | |
Silnice s několika havarovanými auty, rozbitou hořící bednou, mrtvým členem ochranky, převráceným autem na bok a ukrytou zbraní, včetně zásob k ní. Takto to celé začíná, na širém nebi v komplexu Black Mesa. Za doprovodu ikonické Hlaf-Life muziky. Opodál mají vojenské jednotky opevnění, jsou na hlídce a dobře se kryjí, zatímco se lze v jednom z kontejnerů vybavit užitečnými věcmi. Cílem je žebřík, kterým se hrdina dostává skrze ventilaci dovnitř, kde spadne do vody a je znovu pod palbou. Poblíž se nachází stropní automatická střílna, nerozlišující původ biologických bytostí, čímž nemilosrdně likviduje vědce i mimozemské formy života.
Zbraně jsou po chvíli hraní dostupné ty podstatné, že je radost být průběhu násilí vystaven. Překvapilo mě, že mezi nimi byla i ta od Alien Grunta, s nímž nebylo radno si zahrávat v Mel Soaring 2: Star Rancor. Disponuje dobíjením a umí navádět zásahy k živé formě biologického složení. Pistole, brokovnice, energetické kousky, samopal. Ikonické páčidlo je u dobíjecích stanic se zdravím a energií. Nenašlo ale skoro využití. Mimochodem, HEV Suit je možno si vzít na začátku, u poškozené bedny pohlcené plameny. Občas ruční palebnou sílu zastoupí již zmíněná mechanická udělátka či pasti, to když se v chodbě zapne zrádná unikající pára.
Vzhledem ke krátkému rozsahu tohoto dílka, netrvá dlouho a je celé zkompletováno. Co do atmosféry nabídnutého dobrodružství, tak i prezentovanému designu, jde zejména o poměrně stroze vyvedené pasáže. Z nichž si nelze na nic stěžovat, jen nezabírají moc prostoru, byť se snaží být variabilní. To platí pro působivý start Road of Destiny, vynikající svou hutností. Jak je závěr blíže, než schopnost vyplýtvání přebytku sebrané výbavy, naplní se symbolika názvu v plném rozsahu. Pozdrav od G-Mana, jakkoliv se Gordon Freeman snažil vyváznout. Mod se nakopíruje do adresáře valve a spouští parametrem hl.exe -console +skill 3 +map rod01 .
|