RED MESA: PARTY 1.0 multiplayer Design map: 13% | Originalita: 15% | Zábava: 15% | Celkem: 14% | |
Další kousek od mladého českého levelmakera Kamila Jandy představuje tentokrát prostinký deathmatch. Pod názvem Red Mesa Party si můžete představit jen následující: nejdrsnější zbraně na každém metru, stačí sebrat a jde se zabíjet.
Hrát budete v pěti rozdílných mapách, které se poeticky jmenujou: Arena, Barak, Les, Mesto a Stanice. Pod jejich názvy si jistě přestavíte kde se při hraní budete nacházet. Pokud čekáte na nějaký monstrozní deathmatch, tak máte tentokrát smůlu. Bojovat budete pouze v obyčejných miniaturních mapičkách, do kterých se vejdou dva, nanejvíš tři hráči. Design map navíc neoplývá krásou (i když je vidět zlepšení oproti singleplayeré Red Mese), ale na to že se jedná o multiplayer bych očekával větší preciznost. Mapky jsou hranaté a (až na malé výjimky) bez nějakých zajímavých skrýší, proláklin, sniperských doupátek a tak podobně. Semtam autor použil nějakou novou texturu (ne autorovy tvorby ale vypůjčenou), ale to design opravdu moc nezachrání.
Chybí mi taktéž zvuky prostředí jako například zvuk při otevírání dveří, řev ospraye (vrtulníku), atd. Já osobně si les představuju jako sídlo samé havěti, takže by se sem určitě hodil nějaký ten křik ptáků. A podlě mě ve městě určitě není ticho jak v kostele.
Problém tohoto modu je, že postrádá jakoukoliv originalitu. Očekával bych nějakou tu rozdílnost od half life deatmatche, ale bohužel nic zajímavého jsem nenašel. V tomto modu totiž není nic již více změněno, až na to, že autor drobně předělal samopal, brokovnici a snarka. A poslední drobná změna je, že můžete hrát za některou z postav, které si autor vypůjčil o různých zdrojů. Například za aliena, vojáka, robota, apod. Ale to samé jsme mohli mít i v klasickém deathmatchi.
Jistě dáte za pravdu, že se zde nejedná o žádné revoluční dílo. V případě, že je hráčů opravdu málo, a chtějí si jen tak zablbnout, je tato modifikace dobrá, ale nějaké větší bitvy od tohoto modu nečekejte.
|