REVIVISCENCE single Design map: 25% | Originalita: 15% | Zábava: 25% | Celkem: 22% | |
Tato modifikace je dílem angličana Dylera Mundena, který má mimo jiné na svědomí i dvě méně známé mapy, Total Ewasion a novější Rescue 9-1-Freeman. Právě na ni navazuje Reviviscence. Na startu se ocitáte ve sklepení Black Mesa, kam jste byli uvrženi vojáky. Váš cíl je obvyklý - uniknout, vyhledat vrtulník, který vás očekává a odletět do bezpečí.
Místa, přes která se budete k vrtulníku dostávat , snad ani nemá cenu podrobněji rozebírat, jedná se o nejčastěji se vyskytující lokace. Chodby výzkumného střediska, kanalizace, sklady, dojde i na šachty nebo malá nádvoří, vše v průměrném designu. Autor použil jen nový model kontejneru, také tank, který proti mně vyjel během mého putování, jsem spatřil pravděpodobně poprvé.
Náplň mise je na můj vkus až příliš jednotvárná, skládá se totiž povětšinou z nekonečné likvidace vašich protivníků, ostatní prvky jsou tu zastoupené minimálně. Na logický nebo skákací úkol jsem během hraní nenarazil, ze stereotypní akce jsem byl naštěstí několikrát vytržen pozorováním přestřelky mezi vojáky a alieny, jednou jsem byl nucen vyslechnout si G- manům projev a jednou jsem se lekl tanku, který proti mně vyjel :-). Jinak vcelku nic neobvyklého, což mohu poznamenat i ke zbraním a vašim protivníkům. Do rukou se vám dostane slušný počet zbraní, kromě raketometu a laserové pušky snad všechny z původní hry. Bohužel většinu z nich téměř nevyužijete. No a protivníci jsou také pouze z původní hry, střetnete se dokonce i s Gargantuou, kterého v tomto modu stačí oběhnout a máte po problému.
Jak bývá zvykem u nevelkých modifikací, i tato trpí především neduhem, kterým je nedostatek inovací. Nemohu říci, že by mod Reviviscence byl v mých očích propadákem, ale jde o velmi tuctovou záležitost, kterých jsem hrál již desítky, a po dohrání snadno splyne s ostatními. Pokud se rozhodnete si jej zahrát a vytvořit si vlastní názor, hraní vám vydrží zhruba hodinu a půl při střední obtížnosti.
|