HALF-LIFE: RETURN single Design map: 0% | Originalita: 0% | Zábava: 0% | Celkem: 0% | |
Poměrně nenápadná modifikace Half-Life: Return vznikla ve spolupráci s česko-slovenskou modařskou komunitou. A jak se výsledné dílo povedlo se pokusím shrnout zde.
Za prvé bych chtěl zmínit, že se jedná o cca půlhodinovou záležitost, během kteréž doby se hráč (patrně v kůži a ochranném obleku G. Freemana) vrací do zařízení Black Mesa a podstupuje souboje s cizími i domácími protivníky. I když se za tu dobu setká i nějakými přeživšími vědci a příslušníky ochranky, nikdy s nimi není třeba spolupracovat pro další postup hrou. Opravdu zde stačí pouze zbraňové vybavení a čím silnější kanon, tím lépe – i když skutečně ultimátní kousky zde nejsou zastoupeny, přestože by přišli vhod. Ale i na ty nejsilnější protivníky stačí ruční granáty, popř. podvěsný granátomet. Obtížnost je vzhledem k vzácným lékárnám celkem vysoká.
Design map je nanejvýš průměrný, většinou převládá docela sterilní prostředí, prázdné chodby, apod. Co mě však mile překvapilo, je přítomnost nesčetných skriptových situací – ať již soubojů mezi vojáky a vetřelci nebo jiných neovlivnitelných dějů. Občas zazní křik, škodolibý smích nebo jedna hláška z doslova kultovního českého filmu Dědictví. Několikrát je třeba najít správné tlačítko na otevření dveří dál. Za jistou nelogičnost považuji některé vojáky zničehonic vyskakující z teleportů, podobně jako mimozemští nepřátelé.
Když to shrnu, tak mod HL: Return je ryze průměrným, ne příliš zajímavým ani dlouhým počinem, jenž prakticky nemá hráče čím oslovit. Zda ho vyzkoušíte je na vás.
|