OPTIMUM FEAR single Design map: 40% | Originalita: 33% | Zábava: 43% | Celkem: 39% | |
Singleplayerová modifikace Optimum Fear je další z mnoha projektů, které zaujímají své místo v řadách jednodušších a ne tolik propracovaných modů - sám autor David Marsh o sobě tvrdí, že patří mezi začátečníky a že předtím nevytvořil žádné jiné modifikace. Na první pokus to ale není zas tak hrozné a nemusí se za svůj, i když ne převratný, 1 mb projekt, stydět.
V jeho kratší modifikaci (pravděpodobně) prožijete příběh Gordona Freemana, který je bohužel detailněji rozepsán v readme.txt souboru. V samotné hře není o příběhu ani zmínka a jelikož složku s modifikací většinou zkoumám až po dohrání, řekl bych, že na začátku mohlo být nějaké intro, nebo kratší popisky vysvětlující vaši situaci... Čeká vás prosté "hození" do první mapy a pak už je to na vás...
Při cestování modifikací nečekejte (až na pár vyjímek) žádné dějové zvraty, atmosférické efekty nebo něco podobného. A taktéž jako u většiny autorských prvotin nelze čekat levely "obalené" novými texturami, krásně provedené nové modely postav i zbrojního arzenálu, dobré zvuky a hudbu a další. Najdete zde 4 průměrně nadesignované lokace (spíše tři, ve kterých si trochu užijete, čtvrtá mapa je závěrečná a čeká vás v ní jen zajímavý konec), takže nelze očekávat ani dlouhou herní dobu... Ostatní je při starém - modely, zbraně, zvuky... Vzhledem k velikosti modifikace nelze očekávat nic jiného.
Závěrečný verdikt: Modifikace Optimum Fear patří mezi průměrné tituly - nelze od ní očekávat nové textury, modely, zvuky nebo jiné vlastnosti, které mají úspěšné konkurenční tituly. Když si ale řeknete, že je to autorova prvotina a že level-design není zas tak úplně špatný, můžete tento projekt zařadit mezi oddychové kousky ve vaší sbírce Half-Life modifikací.
|