FREEMAN'S ESCAPE 2.0 single Design map: 0% | Originalita: 0% | Zábava: 0% | Celkem: 0% | |
Freeman’s Escape 2.0 je krátká modifikačka, která vznikla během covidového období, kdy její autor Dave Crabb navázal na svou 20 let starou mapu Freeman’s Escape a patřičně jí rozšířil. Výsledkem je trojice map spustitelných přes konzoli mateřské hry.
V přiloženém textovém souboru si lze přečíst příběhovou premisu: Po odmítnutí G-manovo nabídky je Gordon díky zásahu zvenčí přenesen zpět do komplexu Black Mesa, kde na něj však čekají jen další trable. Základna zůstává zamořena agresivní havětí i jednotkami HECU – ti všichni jdou opět bojem zocelenému vědci po krku. Není čas se ani pořádně rozkoukat a už je nutné řešit nabíhající otrapy pomocí palebné síly. Akční složka hraje v tomto počinu prim, hádanky se omezují na interakci s tlačítky, výjimečně se spřátelenými postavami, což rozhodně není nic extra. Nepřátel je zde dostatečný počet, často zákeřně ukrytých – zkrátka nikde nejste v bezpečí! Šance na přežití zvyšuje dostupný arzenál, jenž sice nezahrnuje pokročilejší udělátka, ty stávající jsou ale bohatě dotovány střelivem. Podobné je to s léčebnými prostředky.
Mapy jsou zpracovány obstojně, přestože nijak nevyčnívají. Zaujala mě především závěrečná pasáž s vojenskými palposty. Pár nových objektů jsem během průchodu také zaznamenal. Zvuky jsou logicky převzaty z Half-Lifu, to samé platí o použitých melodiích. Herní doba činí cca 30-40 minut, podle zvolené obtížnosti. Rozhodně se nejedná o procházku růžovou zahradou ani na medium.
Modifikace příliš nového hráčům nenabízí, přesto hraní v obvyklém prostředí svižně odsýpá, některé pasáže dají trochu zabrat, ale nic víc se očekávat nedá. Zkrátka slušná práce bez otravných bugů či větších ambicí.
|