PROJECT EINSTEIN single Design map: 0% | Originalita: 0% | Zábava: 0% | Celkem: 0% | |
Za honosným názvem se skrývá velice násilná záležitost, za kterou stojí polský mapper Filip Herzig. V pozadí příběhu snad má být hráčova cesta za prominentním vědcem, ale během celého hraní si na to ani nevzpomenete. Klíčem k úspěchu je zde přesná muška a dostatek munice.
Nepřátele tvoří všelijací imigranti z dimenze Xen, kteří se vám do cesty staví ve značných počtech. Příslušníci HECU nebo sekuriťáci se zde pouze válejí v krvi. Ještěže zbraní, munice i lékáren je dostatečné množství. Přesto například pětice vortigauntů dokáže slušně pocuchat nejen hráčovy nervy. Chce to využívat krytí a hlavně nevstupovat do neprobádaných prostor bez plně nabitých bouchaček. Hodila by se větší variabilita výbušnin, k dispozici je pouze podvěsný granátomet a na konci bazuka. Třeba s nástěnnými minami nebo dálkově odpalovanými náložemi by zde byla velká legrace. A početné skupiny nepřátel si vyloženě říkají o zchlazení gluonovou puškou, jenž zde taktéž není. Škoda. Za svatokrádež považuji nepřítomnost ikonického páčidla!
Přestože se jedná o primárně akční projekt, nesmí chybět ani řešení logických zádrhelů. Přepínání tlačítek, hledání karet nebo obsluha laboratorních zařízení zde také patří k běžným činnostem. Někdy je třeba trochu popřemýšlet, co se vlastně od hráče očekává. Obsluha originálně pojatých výzkumných objektů s různými akustickými i světelnými efekty dá odpočinout od zběsilého boje.
Mapy jsou po funkční stránce v pořádku, ale přišly mi příliš symetrické - spíš jako úrovně do multiplayeru. Filip často používá specifickou architekturu a také zajímavé novinky v podobě např. obslužných panelů nebo přístrojů. Celkově mi ale chyběl ten nezaměnitelný halfovský feeling.
Project Einstein obsahuje trojici map, které průměrný hráč projde za půlhodinu na střední obtížnost. Nejedná se o špatně využitý čas, avšak existuje spoustu propracovanějších modů.
|