DEATH = POWER single Design map: 30% | Originalita: 30% | Zábava: 37% | Celkem: 32% | |
Death=Power je trojice map do Half-Life spustitelných přes konzoli. Hráč je v roli šíleného vědce, který má za úkol zachránit svého kolegu na Xenu. Kde je americkou armádou držen někde ukrytý. Je žádoucí ho najít živého. Ocitáte se v teleportačním zařízení, umožňující přenos na Xen. Jakmile přijdete, vezmete si nejdříve zbraně, H.E.V Suit, oblek na skok a vejdete.
Před vámi je jednoduše koncipovaný úsek ve tvaru čtverce, v němž jsou typické vznášející se plošinky a špičáky, dole voda. Z nepřátel Alien Controller, Alien Grunt, headcrab a Alien Slave. Na jednom místě si všimnete zavřených mříží a průchodu za nimi. Co teď? Výhodu mají ti, co se vyznají ve vertikálním principu pohybu. I z té nejnižší pozice se zde dá dostat úplně nahoru.
Okraj je ohraničen zákazem vstupu, kde se načte úroveň od poslední uložené pozice. Záleží na tom, kde se zrovna nacházíte. S funkcí zlepšeného skoku, nižší gravitace, šplháním po šikmých plochách, celkové vynalézavosti, jde docílit požadovaného místa a aktivovat spínač od mříží. Dám nápovědu, fialový špičák. Od nějž se dalo kýženého cíle dosáhnout. Jinak je vzhled nuda.
V druhé části se po schodech ze sloupů nachází nahoře raketomet. Zajímavý aspekt hra má, nemůžete v ní moc plýtvat střelivem, do těch pár zbraní, jimiž disponujete. Neboť vám v nich dochází náboje či šípy. Revolver, kuše, brokovnice, samopal, granáty a zmíněný RPG. Vtip je fakt, že u ostrůvků na druhou stranu jistí vchod dva samostříly. A i tato pasáž je dost slabota.
Uvnitř zbudované základny číhají vojáci. Při nedostatku zdraví a zbraní je to oříšek. Mně se podařilo v tom zmatku uložit, přestože jsem několikrát opakoval načtení. A to skýtalo riziko hozeného granátu. Nicméně se mi to povedlo ustát, pár jich zneškodnil a zdrhal se schovat k bednám a sudu. Jeden z nich měl brokovnici, stačilo se k němu co nejvíce přiblížit a vystřelit.
Závěr se nese v duchu prolézání větrací šachty, v níž obvykle prostřelí prostor pod hráčem. Dva s brokovnicí v ruce. Dá se držet v šachtě a zneškodnit je. Spínač otevírá bránu od předešlé místnosti. Na zemi je malá mříže bílé barvy. Tu vědec odsune a zachrání svého kolegu z útrap. Je vidět, že přemíru výbavy hráč nepotřeboval. Zůstalo mi dost broků do brokovnice.
O jakékoliv míře originality a designu se nedá mluvit. Snad jen ta zábava oplývala nejlepším podáním, když se zaměřím na celý průchod touto velmi slabou a starou modifikací. Jejíž předností je skákání na Xenu, použití raketometu na samostříly. Byť i na stropě byla střílna. Vyvážené je to množstvím protivníků a výzbroje adekvátně k situaci, ale jde fakt o mizérii.
|