BLOOD REIGN single Design map: 37% | Originalita: 40% | Zábava: 40% | Celkem: 39% | |
Občas disponují nějaké modifikace poměrně promyšleným designem úrovní, který má evokovat opravdu komplexní herní přístup v tom, jak to po jejich zapnutí půjde hráči hrát, nebo co má být jejich primárním cílem. V případě Blood Reign je osm min na zničené lávce, dále plná kapacita brokovnice hned na startu, plus něco málo šípů do kuše. A to kvůli dominantně rozmístěným samostřílům, schovávajících se na horních i dolních pozicích. Dovedně skrytých, že zájemci o hru notně zkomplikují průchod oblastí. V níž nechybí možnost si vzít lékárničku. U těla strážníka je k sebrání samopal, jeden ze spínačů otevírá bránu.
Výtah mě zavede nahoru ven, kde situaci jistí střílny, Gargantua v dáli, pro jistotu ještě dotírající vrtulník. Musím se někde krýt a dostat se dovnitř. Prostor si drží vysokou úroveň zpracování. Dostanu se za bránu, jíž se mým příchodem hned zavře. Před sebou vidím páčidlo, sbírám jej, jdu dál. Nacházím se na místě s mnoha kontejnery, po nichž s radostí skáču, až se dostanu za zábradlí a vyhnu se přísavkám. Za plotem získávám pistoli, co je v jedné bedně. Nalevo je domnělá chodba, kde se na polici ukrývají náboje do brokovnice. Jenže, číhá tu hluboká jáma, cesta zpátky chce um. Příliš nízký strop. Venku otravující Tentacle.
Skok na překážky to vyřeší, směr vede pravou stranou vzadu. Chyba lávky. Jen řetězec beden, v nichž nic smysluplného není. Ale podstatným motivem je kontrolní sekce, umístěná tu na vyvýšené pozici. Jsou v ní dvě zombie. Dva spínače, jeden aktivuje střílnu v protějším rohu, druhý je od brány. Ta se sice otevře, ale nic v ní není a dále hra nevede. Ovšem, jak se vůbec dostat na lávku, co propojuje kontrolní sekci, jinak blokovanou nerozbitným sklem? V levém rohu, na úrovní části s jámou, je bedna, na níž lze vyskočit. Z ní šikovně nad úroveň vchodu, kde je neviditelný výčnělek, který umožní v jistém bodě dosažení střechy.
V modu Blood Reign došlo ke krásné symbióze v netušených možnostech hardcore stylu, protkaného ryzí zábavou, jak se dostat dál. I když to hraničilo s bezradností, ale nelituji. Ze zbraní samopal, brokovnice, pistole, páčidlo a kuše. Střeliva je po celou dobu hraní dostatek. Z nepřátel tentacle, barnacle, vojáci, střílny a samostříly, headcrab, dvě zombie, vrtulník a bullsquid. Stojí to na pouhé dvojici map, myslím. A v té první s vrtulníkem ještě něco nejspíše k průzkumu bylo, ale nestihl jsem to v ní adekvátně projít. U finální brány se jen tak spustí tři střílny u stropu, dají se svědomitě eliminovat brokovnicí. Dost zvláštní počin.
|