AWAKEN single Design map: 0% | Originalita: 0% | Zábava: 0% | Celkem: 0% | |
Awaken je záležitost z roku 2004, kterou vytvořil tehdy 16ti letý Adam Wiese. Vzhledem k věku autora je třeba zmínit, že odvedl slušnou práci!
Modifikace má i příběh: Gordon sice odmítne G-manovu nabídku, ale je díky spřáteleným vědcům teleportován zpět do zařízení Black Mesa, kde prožije další z řady typických dobrodružství. To se skládá z klasických soubojů s protivníky, řešení nenáročných hádanek, sbírání nových zbraní, přístupových karet a neustálý postup vpřed. Sympatická je přítomnost řady povedených skriptů. Nesmí chybět ani spolupráce s přeživším personálem.
Mapy nejsou navrženy kdovíjak světoborně, přesto svůj účel plní a pohyb v nich hráče neuráží. Někdy by chtělo lépe zaplnit prostor (sterilní chodby, apod.) Inspirace mateřskou hrou je očividná (i přiznaná v readme souboru), tudíž se během hraní vyskytnou lokace nápadně připomínající Office Complex, Lambda Core, Blast Pit, atd. Potěší naopak kompletní arzenál, včetně energetických a vetřelčích zbraní. Ochuzeni nebudete ani o souboj se silnějším protivníkem nebo o vcelku překvapivý závěr.
Awaken vydrží minimálně na hodinu soustředěného hraní a ačkoli nic extra nového nepřináší, přesto se jedná o poctivou zábavu s typickou hratelností i slušnou atmosférou.
|