ARCANA MYSTERIA MAGICA beta 4.0 multiplayer Design map: 40% | Originalita: 50% | Zábava: 30% | Celkem: 40% | |
Již sám název napovídá, že se bude jednat o něco magického, o něco kde budete hrát v roli kouzelníka. V této hře neexistují žádné zbraně. Bojovat budete pouze se svým kouzelnickým uměním.
Na začátku si vyberete jednoho z pěti kouzelníků budete hrát. Každý kouzelník umí ovládat jiná kouzla. Nejdůležitější je pro vás sbírat Manu. Ta vám dává energii pro vaše kouzlení – tedy pro boj s protivníky. Mana se sice sama doplňuje, ale je efektivnější si jí nasbírat. Doplňujte si také Magickou Odolnost (je to taková modrá rostlinka). To vás ochrání v boji - je to vlastně brnění.
Jistě vám nebude stačit jenom pár kouzel. Abyste se naučili nové kouzlo, musíte nasbírat 10 Kouzelnických Knih. Samozřejmě efekt kouzla závisí na typu kouzelníka a naučit se lze pouze 2 nová kouzla.
Sbíráním knih si můžete také přičarovat Auru. Aury jsou speciální kouzla (např. létání, neviditelnost, odolnost, apod.), které může ovládat každý kouzelník. Pod klávesou PageUp se skrývá menu pro Aury. Klikněte na vámi vybranou Auru, nasbírejte 5 kouzelnických knih a Aura se aktivuje. Když Aura běží, ubývá vám Mana. Deaktivovat Auru můžete opětovným kliknutím v menu.
A aby toho nebylo málo, jsou tu ještě Magické Prsteny. Najít takovýto prsten je vzácnost. Pokud ho však najdete, stiskněte PageUp, v menu vyberte položku Ring a pak už jen nasbírejte 5 Kouzelnických Knih. Skrolovátkem na myši měníte kouzla Prstenu, třetím tlačítkem na myši je pak aktivujete. Magický Prsten však smíte mít jen 10 minut, pak se sám zničí.
Existují také Anti-kouzla. Je to sekundární útok vaší kouzelnické hole. Zraňuje ale pouze nepřítele určité třídy. Černý kouzelník tímto zraňuje Zeleného, Zelený zraňuje Modrého, Modrý zraňuje Červeného, Červený zraňuje Bílého a Bílý zraňuje Černého.
Nejzajímavější věcičkou v této modifikaci je změna herního typu v hře samotné. Může se totiž stát, že naleznete pytlíček se symbolem JingJang. Pokud tento pytlíček nalezne polovina hráčů, vyroste na místě posledního sebraného pytlíčku Totem (takový purpurový krystal). A nyní všichni hráči, jenž sebrali pytlíček jsou obránci Totemu. Obránce se pozná podle toho, že z něho vypadávají jakési purpurové kuličky. Nyní už nebojuje každý s každým, ale vznikají dva týmy. Útočníci (to je ten zbytek hráčů, kteří pytlíček nenašli) se snaží zničit Totem a to po dobu 5 minut. Pokud se jim to podaří, získávají 7 fragů a obránci 7 smrtí.
Další herní typ se jmenuje Crazy Solo. Musíte nasbírat nejméně 2 pytlíčky JingJang, zmáčknout klávesu G a aktivovat Crazy Solo. Nyní nemůžete vrhat žádná kouzla, ale vaše kouzelnická hůl má sílu 50 zničení za jedno uhození. Podmínkou Crazy Sola ale je, že musíte do 5 minut zabít 10 nepřátelů. Pokud tak uděláte, získáváte 10 fragů, pokud ne, dostáváte 10 smrtí.
Posledním herním typem je Grab the Pentagrams. Každý pytlíček JingJang je přeměněn na Pentagram. Bohužel ale můžete nést pouze jeden Pentagram. Všechny Pentagramy musíte dostat na jedno místo. Toto místo si určete sami, ale mělo by být nějaké ukryté, aby vám nepřátelé neodnesli Pentagramy. Stiskněte klávesu B a Pentagram umístíte. Na toto místo noste všechny Pentagramy, které máte, a na konci kola dostanete 4 body za každý umístěný Pentagram.
Arcana Mysteria Magica je velice zajímavá a hlavně originální hra. Jakmile se naučíte ovládat všechny kouzla a herní typy, stane se z vás dobrý kouzelník, který dokáže porazit všechny své nepřátele.
|