Čau, mohl by ses prosím představit a říct nám, jakou zastáváš funkci v projektu Paranoia?
Ahoj, moje jméno je Michkail "BuZZeR" Kadikov a jsem vedoucí týmu, scénárista a level designer pro Paranoiu.
Jak dlouho již jako tým pracujete na modifikaci?
Začali jsme v dubnu 2004. Takže už je to rok a půl, co na modu pracujeme.
Sestavili jste tým speciálně pro tento projekt, nebo už jste předtím na něčem pracovali?
Náš tým byl vytvořen speciálně pro tento mod. Je to náš první projekt.
Mohl bys nám dát nějaké informace o příběhu hry pro ty, jenž nejsou dosud zasvěceni?
Budete hrát v roli ruského člena speciální jednotky. Skupina teroristů napadne ruskou vojenskou základu. A vy přijíždíte na tuto základnu eliminovat útočníky a ochránit personál. Toto je pro vás obvyklá práce, jenže kvůli jedné události se pro vás stane drsnou noční můrou...
Co můžeme od hry očekávat? Mohl bys nám naznačit, na co se můžeme těšit?
Chtěli jsme udělat hru více realičtější než klasický Half Life. Mod proto vypadá tak trochu jako Counter Strike, kde jediná kulka může znamenat vaši smrt.
A co nás nejvíc inspirovalo? Byla to nějaká konkrétní hra, kniha, či film?
V Rusku je poslední dobou velice častý boj proti terorismu. Takže naší inspirací je realita ;-).
Mnoho lidí je unešeno nádhernými screenshoty z vaší hry. Jak jste docílili toho, že se jen stěží dá uvěřit, že mod je pro Half Life 1?
Je to velice jednoduché – máme dobré testery. Náš hlavní cíl je kvalitní obsah hry. Doufáme, že se nám to podaří dodržet.
A proč jste se vůbec rozhodli dělat mod pro Half Life 1? Já si osobně myslím, že je skvělé, že se tým jako ten váš snaží vymáčknout ze starého enginu co to dá a nejít automaticky tou snazší cestou přes nový engine.
Jak jsem již řekl, začali jsme v roce 2004. Takže ještě před tím, než byl k dispozici zdrojový kód Source. Proto jsme se rozhodli mod dokončit v enginu Half Life 1. Vytvoření kvalitně vypadajícího modu ve starém enginu je pro náš celý tým veliká výzva.
Setkali jste se s nějakými závažnými problémy při využívání starého enginu? Přeci jenom vaše nároky jsou poněkud vyšší.
Ano, měli jsme několik problémů. Je to například rozsáhlost map, které nesmí být v Half Life 1 enginu příliš velké. Potřebujeme proto více času, abysme kvůli tomu upravili náplň hry.
Jaké podle tebe budou mít hráči zážitky z hraní Paranoii? Bude zde něco unikátního, co hráčům utkví v hlavě?
Dost lidem se líbí, když jsou ve hře vystrašeni. Toho chceme docílit speciálním způsobem. Ze začátku bude hra připomínat klidnou realitu dnešního světa. Avšak pak z ničeho nic se vše změní v nejdrsnější noční můru. Věříme, že toto by mohl být pro hráče zajímavý zážitek.
Nádhera! Ačkoliv jsi dost jasně naznačil že mod bude pouze singleplayer, máte nějaké jiné plány pro vaši hru? Určitě mnoho hráčů uvítá i multiplayer.
V prvé řadě musíme dokončit naše hlavní plány. A to je pouze singleplayer. Ale už nyní máme zajímavé nápady na nějaký ten kooperativní multiplayer. Kdo ví, možná ho přidáme pozdeji v podobě patche.
A jak to vypadá s datem zveřejnění vaší modifikace? Už víte, kdy to všechno vyjde?
Pracujeme co nejrychleji to jde. Datum uveřejnění oznámíme někdy později.
Díky za tvůj čas! Přeji hodně zdaru s prací na zbytku modifikace.
|