Ahoj Davide. Mohl by ses našim čtenářum představit (i svůj mod představ .-) )?
Dobře, jmenuji se David Štěpánek a jsem leader skupiny, která si říká Tým 35. Společně děláme na modifikaci zvané Half-Life: Padlé
město.
Říkáš Tým 35. Kolik má členů a jak se znáte? Osobně nebo přes net?
Tým 35 má zatím tři členy, všechny znám osobně jak ze základky, tak z učiliště na které chodím.
Jak dlouho trvají práce na Padlém Městě a jak asi dlouho potrvají?
Oficiální vyhlášení začátku prací je 4. dubna 2004, ale začali jsem už v únoru. Jak dlouho potrvají to opravdu nevíme, protože se nám,
konkrétně mě, stala nepříjemná věc, zničily se mapy. Mezi 20. listopadem a 20. prosincem by měla být hotová betaverze dema.
A k jaké modifikaci by si Padlé město přirovnal? Bude to střílečka, horor, nebo spíše logická věc, kde bude nutné zapojit
náš zakrnělý mozek ?:-)
Částečně střílečka, trochu horor a nakonec adventura (vzdáleně). Budete muset plnit nějaké úkoly a taky zabíjet abyste přežili.
Jak je možné dočíst z tvých oficiálních stránek, mod se bude převážně odehrávat v Angel City, máš k tomuto městu nějakou
předlohu? Třeba Valve měli pro své City17 také předlohy jako Prahu, Budapešť...
No, tak předlohu tu jako nějakou máme, ale nejspíše to bude vymyšlené město. Mám sice kresbu nejdůležitější části města, ale asi bude
předlohou také Praha. Jinak se bude myslet za pochodu.
Bude Padlé město obsahovat nějaké novinky, nové a nepoužité nápady?
To nevím, ale řekl bych že ano. Tak například jsem v žádném českém modu, který jsem hrál neviděl úplně české menu, nemyslím tlačítka, ale i
informace apod. Za další je úplně český dabing od Týmu 35, ale převratné novinky žádné.
Mimo toho menu, mi to trochu připomíná také český mod Force of Evil, byl si jím nějak inspirován?
Ano byl, inspirovala mě tramvaj typu T3 na konci Force of Evil, ale jinak je to spíše inspirace ze skutečného světa.
Padlé město podle screenshotů vypadá, jako by ji dělal skutečný profesionál. Jak dlouho si strávil studováním editace
pomocí VHE? A je to tvoje první modifikace, nebo už máš něco za sebou?
No začal jsem dělat před několika lety, ještě na základce v devítce, teď jsem ve třeťáku na střední. Není to moje první modifikace, je to
asi třetí, ale je jediná, která pude k veřejnosti. A studuji tvorbu pořád.
Jak dlouho asi strávíš denně prací na Padlém Městě?
Asi tak dvě hodiny denně, protože ze školy se dostanu až kolem 16:00.
To je docela častá práce .-). Po Padlém Městě chystáš něco do Half-life2, který bude mít mnoho specifických
výhod?
Asi ano, buď remake Padlého města nebo pokračování. Ještě se uvidí.
Pokračování?... To znamená, že bude mít otevřený konec, nebo to bude nepřímé pokračování?
Asi od všeho trochu, podle scénáře to vypadá na trochu otevřený konec, říct to nemůžu, ale jak jsem řekl na předchozí otázce, ještě se
uvidí.
Tak to opravdu vypadá, že se máme na co těšit. Na screenshotech byli k vidění mnohé dopravní prostředky jako velice pěkně
vypadající metro a tramvaj. To vše bude funkční a plně k dispozici hráči?
Tramvaj typu T6A5 bude plně k dispozici, budete s ní moci jezdit po mapách města, metrem typu M1 se budete moci přesouvat na různá místa v
Angel City, podle toho jak budete dostávat informace.
Takže, když budeme moc v Padlém Městě jezdit tramvají a metrem, budou mapy asi velmi rozsáhlé ne?
No, některé ano, proto budou trochu velké HW nároky, ale u tramvaje budou některé divné, protože se pojede třeba rovně a bude vidět Sky,
ale to už je HL.
To by se dalo opravit použitím spirit.dll (zakrytí mlhou). Padlé město ho nebude využívat?
Nebude, protože chybuje v entitě func_trackchange a func_trackautochange, vlak zůstane viset na místě a entita se pohybuje, což je velký
problém.
O Padlém městě jsme se toho dozvěděli už docela hodně. Jaké modifikace patří mezi tvé nejoblíbenější, zařaď je do dvou
skupin: České a zahraniční
České: Force of Evil, slovenská Brave Brain, dobrá je i Vlokam 2
Zahraniční: žádná z nejoblíbenějších, spíše multiplayer.
No tak už toho víme hodně .-). Na závěr chtěl by si vzkázat něco našim čtenářům?
Ano, za celý Tým 35 (David Štěpánek, Michal Váško a Jan Stárek): Těšte se, pracujeme kvalitně. |