Registrace | Hledat | FAQ | Seznam uživatelů | Uživatelské skupiny | Přihlášení

  Uživatel:    Heslo:       

  

Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Strana 1 z 1
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PavelU




 
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 353



PříspěvekZaslal: út prosinec 03, 2024 5:53 pm    Předmět: Need for Speed: Carbon - (2006) - PC Citovat

.
Pojďme se podívat blíže na technické okénko hry Need for Speed: Carbon, která vyšla v roce 2006. Jde o celkově desátý díl kultovní série závodních her, co se na dlouhé dekády nesmazatelně zapsala do srdcí mnoha hráčů na celém světě. V době vydání Carbonu kralovaly konzole PlayStation 3 a Xbox 360, to znamenalo podřízení vývoje hry čistě pro konzole. Čímž trpěla PC verze opravdu nízkým zpracováním vizuální stránky, zejména s ohledem na přítomné textury, dalece nedosahující jakékoliv přívětivé úrovně detailů, z níž by mohl být kdokoliv nadšen. A to to šlo ještě ladit od nízkých, středních, vysokých až maximálních detailů.

Dnes doporučuji tedy veškeré hodnoty v nastavení hry dát v sekci Video na nejvyšší, včetně podkategorie Pokročilé, krom vyhlazování hran. To není podporováno v tomto SweetFX. Ono SweetFX hru oživí barvami v jinačím odstínu, než jak se hra v základu prezentuje. Dále je dobré si určité hodnoty dát na vyšší v Control panelu Nvidia, plus Nvidia Inspector. A kdo má lepší herní monitor, umožňující nějaké ladění skrze OSD nabídku, například zaostřovací filtry, může uplatnit i to. Co je ale stěžejní, to jsou ty nedetailní textury. HD jsou např. tyto. Více informací zde.

Aby hra dobře fungovala, doporučuje se spouštět ji jako správce, mít ji opatchovanou na verzi 1.4. A použít i widescreen fix. V ini souboru si nastavit nativní rozlišení plochy. Jas si ve hře stačí snížit zhruba na úroveň 44. K Need for Speed: Carbon je dostupná čeština. Něco o herních aspektech hry, jakmile se hráč utká s Angie, má možnost si vybrat dvě karty, jejichž obsah není předem známý. Na jedné z nich je auto od konkurenční party ve městě. Myslím, že to byla jedna z karet více na levé straně. To vozidlo se mi povedlo získat, díky čemuž mám v závodech vyhovující žihadlo.

Zajímavé modifikace mnou nezkoušené. - https://1url.cz/K1ZP0 - https://1url.cz/T1ZP5 - https://1url.cz/L1ZPb - https://6b.cz/vHWY

Ve hře jsem se dostal do problémů, způsobených tím, že jsem měl málo peněz, které mnou byly investovány do slabších aut, na jejich vylepšení. Ale již mi nezbylo dostatek prostředků na Porsche auto. Tak proveden tento edit, který umožňuje cenu za opakovanou výhru zvýšit. Já ji nadefinoval na hodnotu 7 000,-. To stačí a je to celkem relevantní. Původních 500,- by bylo nepříliš uspokojivých a mělo nezáživný dopad na hratelnost.

Z herního hlediska musím konstatovat, že na tom hra není vůbec špatně. Stále to má šmrnc klasických Need for Speed dílů, i když z něj komunita a ani nikdo další vlastně, nebyl v době vydání nadšen. To jde na vrub odfláknuté vizuální stránky, která se zde měla soustavně posouvat, jak se zlepšovaly poměry u PC hardwaru. Na to ale nikdo nebral ohled, koordinované vydání na několik odlišných platforem rovněž nebylo na pořadu dne, aby na každém herním zařízení hra vypadala dokonale. Pak stačil nezajímavý podtitul a propadák byl na světě. Myslím si, že by tomu slušel název Underground 3, to by z prodejního hlediska byla jiná písnička. Fakt že jo! Určitá míra modelu poškození přítomna je, škrábance a rýhy na karosérii vozu, popř. lehce poničené sklo. A pak ty závody v kaňonech, kde se nesmí spadnout ze žlutých svodidel. To hra napíše, že došlo ke zničení automobilu.

Až zhruba u 68 procent odehrané kariéry má hráč v prodejně aut vozidla, která jsou rychlá a stačí soupeřům ve čtvrté části města. Jen stojí dost financí, a i když mám pozměněné výše odměn ze splněných závodů, žádá si to nesčetné opakování, aby byla reálná šance okusit pocit ze řízení kousků Shelby GT 500, Chevrolet Corvette Z06 a Lamborghini Murciélago. Pojetí parťáků má něco do sebe. V roce 2006 byl pojem týmového ježdění oblíbený, viz jeho odlišné využití ve hře Ford Street Racing. Jakmile ve hře prší, některé závody v poslední etapě města, je to pastva pro oči. Střetnutí v kaňonech mají říz a nesmí se sletět z útesu. Absentují zcela drag závody. Vůbec mi nejdou drifty, které jsou nezáživné, byť tento typ klání mám najetý z jiných her dost. V enginových sekvencích je hojná účast málo známých hollywoodských herců, některé jsem poznal.

Finální série závodů s Dariusem má dohromady pět etap, respektive čtyři, kdy ta poslední je členěna do dvou fází. Nejtěžší mi přijde střetnutí s Dariusem ve městských ulicích, kde jede opravdu rychle, jsou tam zrádné zatáčky i zkratky. Potom následuje zúčtování v kaňonu, který disponuje žlutými svodidly. Byť v prvním závodě absentují, ačkoliv je trať stejná. Cílem je držení se těsně za ním, ale nepředjíždět ho, ani do něj nestrkat. V druhé etapě je nutné být první a nenechat se předjet, a to navíc ještě za předpokladu, že hráči nevyprší ubíhající body, než dosáhne cíle. Body mají tu výši, jíž hráč získal v předposlední fázi v kaňonu. A jakákoliv chyba znamená v kaňonu restart na první kolo v kaňonu, což nepotěší. Krom toho se tyto závěrečné fáze neukládají v rámci hry, je potřeba je zvládnout na jeden zátah, bez přerušení, dokud se nepřehraje kariérní outro. To znamená čtveřici střetnutí dát bez uložení. Jde v každé dát Restart na pohodu. A je výhodou počet bodů alespoň 129 000, aby se to dalo splnit. Za situace, že není hráč příliš pomalý a body mu nevyprší odečtem na nulu - http://6b.cz/9JuC

Tak moc jsem se snažil kariéru dohrát, až se mi to málem nepovedlo. Stále nějaké klacky pod nohy mi hra házela, v konečném důsledku se po úspěšném dojetí do cíle objevilo vytuhnuté outro a nehnulo se to dál. Pomohly mi až tyto rady na Internetu. Hra v závěru jede na doraz, kdy má čtveřici závodních střetnutí, outro, titulky vývojářů, vzkaz od Nikki, získané odměny aut a podobně. A až pak se hráč konečně dostane do hlavní nabídky hry a může se vrátit do dohrané kariéry. Kde lze stále opakovat již splněné, kupovat další auta, zvyšovat obnos peněz. Byla to fakt fuška. Já měl v kariéře v nabídce vozidel 33 modelů, dalších pár jich přibylo do sekce Závodů v nabídce, mimo kariérní režim. To je to úvodní auto, když se spustí hra. Dost výkonné a pěkné auto. Kompatibilitu jsem dal na WinXP SP2, spřažení na jedno jádro procesoru, plus mám ve hře i zmiňované Extra Options.

Zajímavé. Kariéra splněna na 100 procent. Stačilo pouze absolvovat úspěšně všechny Drift závody v ní, jichž není nijak mnoho. Veškeré položky se pak na mapě označí jako splněné. Bylo k tomu potřeba natuněné Shelby GT 500. S Extra Options, včetně normální kamery, co je hned za autem. Položka v nabídce hry Rychlý závod skýtá další zábavu, spočívající ve vyzkoušení speciálních aut, co se odemkla základním splněním kariéry. Ale zde je důležité uvést, že se dají auta přepínat na jednotlivé třídy/kategorie, kdy v každé je jiný typ vozidla. Mají nejen zajímavé motivy barev a potisků, ale v řadě případů jde o modely, které kariérní režim postrádá. A v Rychlém závodu nelze auta ladit, ačkoliv do něj jdou samozřejmě importovat v té podobě, v jaké je hráč v kariéře má v garáži. To je výborný. Dále má nabídka hry i volbu Statistika, kde je uvedený odehraný status hry, včetně kariérního režimu, ale i hry jako celku. A v mapě Rychlého závodu se označují odjeté soutěže rovněž. Až to plynulým přepínáním fakt připomíná díly z let 2003 a 2004.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Strana 1 z 1

  


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group  Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com  Style created by phpBBTema