Registrace | Hledat | FAQ | Seznam uživatelů | Uživatelské skupiny | Přihlášení

  Uživatel:    Heslo:       

  

Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Strana 1 z 1
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PavelU




 
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352



PříspěvekZaslal: st leden 23, 2008 1:01 pm    Předmět: Druhá recenze na Poke646: Vendetta Citovat

Recenze Poke646: Vendetta

Jirka „Storm“ Nehyba

Naprosto excelentní mod, z jehož precizního provedení jsem zůstal doslova na větvi. Nejde ani tak o vyvážený gameplay, jenž vás na pár hodin skvěle zabaví, jako spíš o neuvěřitelnou pečlivost autorů při grafickém zpracování a vypiplaném level designu. Ale vezměme to hezky popořadě.

Vendetta je přímé pokračování modu Poke646 z roku 2001, jenž získal řadu ocenění a rozhodně měl proč. Příběh se odehrával zhruba rok po zkáze Black Mesy, kdy byla založena společnost Poke646 s cílem pokračovat ve výzkumu emzáckého fenoménu. Jenže jak už to tak bývá, historie se opakuje a tak byla další invaze z Xenu nevyhnutelná. V roli řadového technika Damiena Reevese jste se podíleli na záchraně hlavního města Nation City a nakonec byli svou firmou ponecháni napospas osudu uprostřed nehostinného světa Xen. A to vás docela nakrklo. Vlastně víc než docela. Docela dost docela. Takže přišel čas někomu za to pořádně načechrat šunky. Vendetta začíná ve chvíli, kdy se vám podaří provizorně spravit teleport a dostat se do orbitální výzkumné stanice. Tady už však zjevně někdo řádil a tak jediní, komu můžete něco čechrat, jsou zombíci a pár přeživších vojáků čekajících na nevyhnutelnou smrt. A pak rychle teleportem na Zem a rovnou za svým zaměstnavatelem.

Nejsilnější stránkou Vendetty však není příběh, ba ani herní doba (okolo dvou hodin) a vlastně ani skvěle vyvážený gameplay, nýbrž technické zpracování. Grafika je to, co mě ihned po spuštění této totální konverze srazilo ze židle. V naprostém úžasu jsem sledoval, jak pověstná německá píle a preciznost (autoři modu jsou Němci) vytvořila stovky nových textur ve vysokém rozlišení (i titěrné nápisy jsou čitelné), pět zbrusu nových a naprosto skvěle vymodelovaných zbraní, nové zvuky a hudbu. Jediné, co tak z původního Half-Life zůstalo, jsou nepřátelé (zombíci, headcrabi, soničtí psi, chobotnatá prasata, elektrikáři, létající nateklo-hlavouni a vylepšení vojáci). Díky nové grafice a úžasně vymazlenému level designu oplývá hra jako celek neuvěřitelnou jemností, vysokou mírou detailnosti a vytváří atmosféru tak příjemnou, že už samotná přítomnost v ní přináší skvělý pocit z hraní. Na vesmírné stanici si budete připadat jako v System Shocku, v pozemském baru vzpomenete na Prey (hlavně kvůli stejnému jukeboxu) a až narazíte na portál skrz který je vidět na druhou stranu, možná se budete muset ujistit, že skutečně hrajete Half-Life. Tato modifikace posunula dvanáct let starý Quake1 engine, s nímž už lidi z Valve dělali zázraky, ještě o stupínek výš.

Kéž by se tým Poke646 rozhodl vytvořit plnohodnotný komerční titul, talent na to rozhodně má!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Strana 1 z 1

  


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group  Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com  Style created by phpBBTema