Registrace | Hledat | FAQ | Seznam uživatelů | Uživatelské skupiny | Přihlášení

  Uživatel:    Heslo:       

  

Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Strana 1 z 1
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PavelU




 
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352



PříspěvekZaslal: ne duben 05, 2020 2:41 pm    Předmět: Serious Sam 3: BFE - Chyby ve hře Citovat

Serious Sam 3 je bezesporu skvělá hra, klasická střílečka. Ale jak už to u geniálních her bývá, které absolutně ignorují pochybné, soudobé herní trendy (např. Doom Eternal), dají se v nich nalézt i nějaké ty chyby. A jelikož je jimi prolezlej i sám Serious Sam 3, rozhodl jsem se je zde uvést na pravou míru. Autoři přímo oficiálně implementovali do hry i parkour prvky, na nichž stojí koncept misí v Kahíře, ale před pyramidami v poušti to už pozbývá valného významu, provádět tam parkour. Pokud si ale přeci jen nedá hráč říct a bude jej tam stále provádět, či jiné blbosti, s největší pravděpodobností nějaké nelogičnosti najde.

Zde je předkládám, v mylné naději, že by to snad někdy Croteam opravil.

Bug č. 1. - Propadnutí mimo mapu, špatně zarovnáno.


Bug č. 2. - Prázdný sektor, kde nic není. Po zdi jde přeskákat do zamčené oblasti. A přes překážku se lze i vrátit.


Bug č. 3. - Obejití cesty ke Sfinze a pyramidám po zdi. Brána dole tak v tom případě zůstane zavřená.


Bug č. 4. - Karnak - Časozámek č. 1. Když hráč aktivuje první časozámek a vrátí se nahoru ven, pokračuje přes svalené sloupy. Jde po nich vyskákat na vrchní část, tzn. strop, částečnou střechu ze sloupů. A tak se vrátit i k nepřátelům, kde dříve sbíral jednotlivé artefakty. Nepřátelé tam můžou být ještě, nebyli-li před tím zabiti. Kvůli hráčově score je užitečné je sejmout. Stačí seskočit do sektoru, v němž hráč vkročil do oblasti a hra mu napsala, že má aktivovat ten časozámek. Cesta je sice již zavalená, ale jde projít. Takzvaně mimo mapu, když zabliká obraz grafickými defekty. Brána se otevře a jde to. A správně lze pokračovat dál.


Bug č. 5. - Na zmíněné místo jde pracně vyskákat přes část zbývající zdi nalevo, jak obrázek též zobrazuje. Následně má hráč volnou ruku, kam se vydat. Místo dole na písku je slepé, ale při propadnutí mimo to hráče naštěstí vrátí zpět do správné části mapy.


Bug č. 6. - Jedna z potemnělých místností, co je normálně zamčená a hráč si ji musí nalezeným klíčem odemknout. Dá se do ní vejít i z místa, kde je bedna s výbušninou. V této místnosti je špatně zarovnána zeď na obou stranách. Viz přiložený obrázek.


Bug č. 7. - Vynechání části mapy, skákání přes zdi. Otevřená brána na obrázku značí, kudy vede správný průchod mapou. Když ale nasměruji své kroky od ní nalevo, ke zbořené zdi, mohu pracně vyskočit až na její horní část, čímž mi nečiní potíže docílit i dalších stěn poblíž celého okolí. A takto prozkoumávat a skákat, kam mě napadne. Uznávám, že mé hopsání, přes zdánlivě nedosažitelné zdi, je dost za hranou toho, co by normálního hráče ve hře napadlo. Ale já jsem fakt trénovaný a od dob First Encounteru tudíž vím, co a jak. A baví mě tyto aspekty zkoušet a objevovat.


Bug č. 8. - Brána, za níž je plácek s palmami po obou stranách a kde potemní obloha, až hráč sejme dostatek nepřátel. Konec je na protější straně, přímo na proti další, již Exit bráně. Hráč může spustit souboje, schovat se dozadu, odkud přišel. Jde to. A protivníky likvidovat přes mříži dotyčné brány. Ta dravá zvířata navíc neprojdou průrvou u vchodu, takže na ně stačí základní pistole. Kostlivci jsou už horší. Poslední fází jsou ty růžové obtloustlé potvory, jakmile tam zůstane poslední jedna, lze jít k Exitu. Tak jako tak, ani není nutné spouštět úplně všechny vlny nepřátel, jelikož to jde proběhnout. Já to ale absolvoval celé, jak se má. Obecně ale tuto pasáž nepovažuji autory za dobře vybalancovanou.


Bug č. 9. - Proskočení okenním otvorem, předposlední zprava. Těsně před seskočením do oblasti s druhou vesmírnou lodí, jak se spojíte s velením, se jde kousek vrátit, na té horní pozici a proskočit jedním z okenních otvorů dolů. Tím se vynechá hovor, ale můžete si doplnit výbavu. Nepřátelé se po chvíli samozřejmě objeví, jak docílíte jejich aktivačního bodu.


Bug č. 10. - Absolvoval jsem skoro celou hru, dva souboje s vesmírnou lodí, objevil dost secretů, měl plnou výbavu, ale vývojáři mi ji nakrásně vzali. Zhruba polovinu jsem našel rozesetou u havarovaného vrtulníku, to mi ale nevrátí třicet střel do děla, třináct nábojů do sniperky a pracně nesený, objevený a střežený laser kanón. Kdo to vymyslel? Používal jsem klasické zbraně, útočnou pušku, brokárnu, pistoli, raketomet a kulák. Dělo jen párkrát, co nyní hraji na Hard. A ty dvě zmíněné zbraně, opravdu špatný vtip. Přičemž část Ztracené Núbijské chrámy má toho kreténa, co tam střeží oblast na kilometr, ale před raketami nakrásně uhýbá, co mám jako dělat? Jeden život, stejně jsem dopadl i na obtížnost Normal. A tento úsek nějak ustát je o hubu. Jednoznačně nevybalancovaný úsek hry, kde by právě ta má sniperka, s mnou nesenou kapacitou nábojů, perfektně odvedla svou práci. A to jsem vynechal i granátomet, který též nebyl mnou na Hard vůbec použit. Rovněž výtečná zbraň, uplatněná při hraní na Normal. Pakliže dvakrát, na rozdílné obtížnosti, dopadnu identicky, je něco zatraceně špatně.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Přidat nové téma   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky! Strana 1 z 1

  


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group  Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com  Style created by phpBBTema