|
|
Strana 1 z 1
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: pá červen 08, 2007 12:47 pm Předmět: FAQ - Nejčastěji kladené otázky |
|
|
Jak je to s modifikacemi do Half-Life 2? Vše vysvětleno tady.
Nůže, k některým stačí jen základní HL2 a další již vyžadují buď E1 nebo E2 (The Orange Box). Proto pro snadnou orientaci uvádím ty jež vyžadují víc než původní HL2.
Minerva Metastasis HL2, E1 nebo E2 (Orange Box), Eye of the Storm 1 E2, (Orange Box) Offshore E2 (Orange Box) a mnohé další, vyšlé r. 2009 a později. Údaje o požadavcích na daný mod jsou většinou na stránce modu nebo v jeho readme dokumentu.
1. Otázka: Jak se instalují a spouští mody do HL1 a HL2?
Odpověď: Mody do HL1 se instalují do adresáře s hrou, běžně:
C:Sierra\Half-Life, poté se mod objeví ve verzi 46. 1.1.1.0 HL1 v položce Custom Game, ta se nachází v menu hry, v ní si lze poté daný mod vybrat a dát Activate, tím se menu HL změní na menu konkrétní modifikace.
Mody do Steam HL1 se běžně instalují do tohoto adresáře: C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\název účtu\half-life Po nainstalování modifikace do Steamu, nyní tento systém zrestartujte a vámi nainstalovaná modifikace se nyní objeví v položce My Games v menu Steamu. Pak už stačí kliknout jen na Launch. Instalování a spouštění modů do HL2 je následující:
C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\SourceMods, zbylý postup je pak už totožný s tím pro Steam verzi Half-Life 1.
2. Otázka: Jak se vytváří v menu HL1 položka Console?
Odpověď: Na ploše máte ikonu/zástupce na spuštění hry Half-Life, kliknete na zástupce pravým tlačítkem myši, dáte vlastnosti a v kolonce cíl připíšete za hl.exe (-console) bez závorek a potvrdíte změnu stiskem OK. Do konzole nyní můžete ve hře psát buď cheaty nebo přes ni spouštět některé mapy do HL, které se nachází na Internetu, každá mapa nebo modifikace mají většinou obsažen Readme dokument kde je postup spuštění a instalace vždy v anglickém jazyce popsán.
3. Otázka: Kde se dá stáhnout patch 1.1.1.0 do HL1, ve velikosti 82 MB?
Odpověď: Tento patch si můžete stáhnout na uvedených odkazech
http://www.mofunzone.com/game_patch_downloads/half_life_1_1_1_0.shtml download na celý patch je ten Download Mirror 2, úplně dole. Další link je např. zde
http://www.ausgamers.com/files/details/html/2457 Přímý a funkční link zde
http://www.progamers.cz/files/HL/Patches/hl1110.exe
4. Otázka: Když mi určitá modifikace spadne vždy při loadingu, co mám dělat?
Odpověď: Zřejmě máte HL1 v režimu zobrazení Direct3D, nastavte si proto režim zobrazení na OpenGL, ve většině případů modifikace přestane padat. Tato nastavení se nachází v položce Options v menu hry, dále Video a Render mode. Také je možné že uvedené pokyny nepomůžou, v tom případě se nedá nic dělat.
5. Otázka: Potřebuji link na anglický návod do modifikace Heart of Evil, kde jej získám?
Odpověď: Link na tento návod je následující: http://www.planethalflife.com/heartofevil/walkthrougha.asp
6. Otázka: Jak se vytváří zástupce na konkrétní modifikace, aby bylo možné je spouštět přímo z plochy?
Odpověď: Udělejte si kopii běžné spouštěcí ikony hry HL1 a přes pravé tlačítko a vlastnosti, připište do kolonky cíl za hl.exe např. -game issues, nyní tedy dvojklikem spustíte mod Issues, samozřejmě že je napřed nutné jeho nainstalování. V případě že máte už v zástupci napsáno –console, tak jméno modu připište vždy za slovo console, tyto jednotlivá slova musí vždy mít mezi sebou jednomístnou mezeru. Poté si už jen vytvořený zástupce správně pojmenujte ve vlastnostech, v kolonce Obecné, daným modem co budete spouštět, v tomto případě např. Issues či kterýkoli jiný název modifikace, třeba Invasion. Prostě aby jste vždy měli daný zástupce pojmenovaný jménem modu který budete spouštět. Tento postup vytváření ikon je pro HL1 ve verzi 1.1.1.0. Ve Steam HL1 je postup vytvoření zástupce snadnější, stačí v menu Steamu označit kterýkoli mod, poté kliknout na "Properties" následně na "Create desktop" a na ploše se tak vytvoří zástupce pro konkrétní modifikaci.
7. Otázka: "Mod Afraid of Monsters". Zasekl jsem se v části "City 3000" u desky, jaký je postup dál?
Odpověď: U té desky je takový sloup. A ten je potřeba svalit na kulatý poklop co je vedle. A poté se zpřístupní cesta do podzemí. Ten sloup se svalí jedině výbuchem od granátu nebo pomocí těch malých potvůrek, samozřejmě že co nejblíže k onomu sloupu.
8. Otázka: Jak získám High Definition Model Pack do HL1 a modů?
Odpověď: Stačí si stáhnout a to např. zde http://www.download.com/Half-Life-High-Definition-Model-Pack/3000-2113_4-10266026.html
9. Otázka: Stáhl jsem si Resident Evil: Cold Blood a myslel jsem že si to zahraji. Dlouho jsem na to čekal. Po instalaci jsem to spustil a nic, jako by tam nebyly mapy (ale jsou tam). Poraďte mi, prosím!
Odpověď: Máš doufám Steam verzi původního Half-Life! Cílový adresář pro tuto multiplayerovou hru je následující: 1. Složka Valve, běžně se nachází v Program Files 2. A v této složce klikni na složku Steam a poté na SteamApps. 3. Zobrazí se ti jméno účtu, klikni na něj a dej složku Half-Life. A to je kompletní cílový adresář kam je třeba to nainstalovat. Jestliže jsi to nainstaloval dobře, tak se to spouští takto: V modré liště ve Windows máš ikonu Steamu, klikni na Games a zobrazí se ti nainstalované hry, vyber příslušnou modifikaci v menu. A zadej Launch, a hru spustíš. V menu hry, v levém dolním rohu zadej Start New Game a vyber si mapu a dej start a zanedlouho po Loadingu budeš přímo ve hře.
10. Otázka: Jak správně nainstalovat a spouštět modifikaci Stargate SG –1?
Odpověď: Už jsem rozjel všechny mapy ve Stargate SG-1 Missions Beta. Takže kompletní postup pro instalaci této modifikace a spuštění všech map, ty se musí ještě doinstalovat, (tzn. že bez nich tuto hru nespustíte)je následující: 1) Do Steam HL1 nainstalujte full verzi SG-1 M 1.1. 2) V zástupci SG-1 M si vytvořte -console. 3) Do nainstalovaného SG-1 M, do složky MAPS, zkopírujte stažené samostatné mapy ve formátu bsp. 4) A poté je stačí vždy jako jednotlivou misi, přes konzoli spustit (klávesa pro konzoli je vlnovka, ta co je pod klávesou Esc, po napsání dané mapy, např. "map crane", stačí dát Enter a daná mapa se nahraje) Protože v menu modifikace, které se spouští přes zástupce SG-1 M se vám všechny mise na výběr nezobrazí, jinak některé jdou samozřejmě i přes tuto nabídku také spustit.
Naposledy upravil PavelU dne čt září 03, 2009 10:56 pm, celkově upraveno 21 krát. |
|
|
|
|
Pete66
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 241
|
|
Zaslal: pá červen 08, 2007 4:02 pm Předmět: |
|
|
Copak bysme si bez Pavla pocali
Chvalim profesionalni pristup! |
|
|
|
|
admin
Site Admin
Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 131
|
|
Zaslal: pá červen 08, 2007 9:15 pm Předmět: |
|
|
dod spousteni nove hry: spoustime pres zalozku Lan game-- nasledne pres poloz create lan game-- nebo pak pres polozku join to net server .. |
|
|
|
|
admin
Site Admin
Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 131
|
|
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
|
|
|
|
admin
Site Admin
Založen: 5.6.2007
Příspěvky: 131
|
|
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: st květen 21, 2008 12:29 pm Předmět: |
|
|
Návod na spuštění modifikace Ultimate Attack ve Steam HL1.
Otevři si dokument poznámkový blok a zkopíruj do něj tento text "egon_effect.sc" bez uvozovek. Dokument při uložení a zavření pojmenuj egon_effect.sc a zaškrtni Uložit jako typ "Všechny soubory" Nyní tento soubor vlož do složky events, ve složce s modifikací Ultimate Attack. Spus? tuto modifikaci a pokud se ti po sekvenci nezobrazí modely tvých kolegů, tak ulož hru (F6) a nahraj ji (F7). Modely už budou zobrazené a ty budeš moct normálně hrát. |
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: po březen 30, 2009 11:57 pm Předmět: |
|
|
Instalace Diamond packu do HL1. Perfektně s ním vypadá např. Timeline II, a původní hra samozřejmě taky
Postup je jednoduchý, ale ověřen jen na Steam HL1.
1. Staženou složkou half-life, v níž ten Diamond je, přepiš tutéž složku co máš ve steamu a SteamApps\název účtu.
2. Poté odstraň z podsložky valve soubor liblist.gam a to je vše.
3. A můžeš si tam přidat jinou libovolnou modifikaci, která nyní poběží pod takto vylepšeným HL.
Doporučuji si zálohovat původní složku HL ještě před přepsáním nebo odstraněním.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tato otázka byla mým nápadem, neboť jsem si chtěl zpestřit mod, jenž jsem už hrál, jiným HUDem a Vocko mě poradil jak na to. Viz. uvedený postup níže.
Jak si dát do libovolné modifikace HUD z nějaké jiné, převážně ten co se vám hodně líbí? Např. ten z Portrait of Freeman.
1. Stáhněte si Wally editor v. 1.55b a s jeho pomocí si otevřete v modifikaci PoF soubor pak0 nebo pak01.
2. V jednom z těchto paků najděte složku sprites a z ní zkopírujte dva soubory 640hud7 SPR a crosshairs SPR do adresáře libovolné modifikace, a dále do složky sprites, když tam nebude stačí ji vytvořit a pojmenovat ji takto.
3. Nyní spusťte danou hru/mod jenž měl předtím obyčejný původní Hud nebo nějaký svůj vlastní. A měli by jste tam mít digitální HUD z japonské modifikace Portrait of Freeman. Tento Hud vypadá totiž geniálně, nebo alespoň mě se hodně líbí a proto jsem si ho dal do Timeline II: Iced Earth.
Poznámka: Uvedený postup je konkrétně pro daný HUD, v případě jiných modů a jiných HUDů je nutné vždy ze složky sprites zkopírovat všechny soubory obsahující koncovku hud.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Info k modu Fallback, pro Opposing Force
Soubory ze složky gearbox zkopírujte do stejnojmené složky, v adresáři s hrou OF. Z PAK souboru vyjměte (např. Wally editor) ze složky maps všechny mapy a zkopírujte je do složky maps v OF/gearbox a spusťte hru, příkazem v konzoli map fb1. |
|
|
|
|
|
|
|
Strana 1 z 1
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|