|
|
Strana 3 z 3
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: po leden 28, 2013 8:00 pm Předmět: |
|
|
.
On the Circulation of Blood (dohráno 28. 1. 2013)
Jedná se o osmi-levelovou epizodu v poměrně netradičním duchu, okořeněnou spoustou zajímavých hádanek a nových textur. Odehrávající se v kulisách Unrealu na cizáckých korábech. Level design tedy navozuje onu známou řežbu od Epicu, hádanky dále doplňuje sbírání datového CD, několika Power Cube apod. Díky tomu je první šestice úrovní do puntíku provázaná, hráč jimi prochází opět sem a tam, v závislosti na tom, co momentálně splnil, našel.. Pocit z hraní monotónností nijak netrpí, neboť nepřátel je adekvátní počet, rozloha odpovídá zvolenému prostředí a orientace v prostoru nečiní žádné potíže. Třebaže tu znovu jsou generátory lékárniček a zbraní, nebo možnosti se pohybovat ve stavu beztíže. Zbrojní výbava zpočátku příliš radosti nenabízí, jelikož nedisponuje postava velkým dostatkem nábojů, ale později je to přece jen už lepší a výkonnější zbraně své upotřebení najdou.
Modifikace je plně kompatibilní s KMQ2 enginem, který, jak lze zahlédnout na přiložených obrázcích, oplývá koukatelnou vizuální stránkou. Líbily se mi všechny obsažené úkoly a hádanky, našel jsem i většinu secretů, k nimž šla uplatnit i má kreativita ve vymýšlení řady úkonů, jak se dostat támhle, kudy aktuálně jít v případě zákysu. Zkrátka nic, co nebylo známo z nepřeberného množství ostatních modů ke Quake II. Používání itemů na dvojité poškození, ochranný oblek do nebezpečných chemikálií a nepříznivých podmínek, nutné používat. Naštěstí se krom secretů nachází zmíněné předměty i volně k nalezení.
On the Circulation of Blood tak bylo zase něco úplně jiného než obvykle, tím více mě však tento počin zaujal. A jeho délka, stjeně jako počet levelů, není vůbec špatná. Když k tomu připočtu i bezproblémovou funkčnost pod Knightmare enginem, není nad čím váhat. Rozhodně jej doporučuji k zahrání i ostatním.
Design 8, - Zábava 8 - Herní doba 9 - Celkem 8,3
|
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: út únor 05, 2013 3:40 pm Předmět: |
|
|
.
Weird Comic Art Quake2 - (dohráno 5. 2. 2013)
O Japoncích je obecně známo, že tvoří naprosto ujeté věci, nejinak je tomu i na poli moderské scény. Portrait of Freeman k HL1, Mistake of Pythagoras pro HL2 a Weird Comic Art Quake2 ke Quake II mluví za vše. Zatímco prvně zmíněný mod nemám dohraný dodnes, byť byl nebývale kvalitní, ten druhý pro mě před lety byl naprosto jedinečným zážitkem, jenž mi zkazilo opětovné hraní, kdy už mod kvůli aktualizaci Source enginu špatně fungoval a zkysl jsem v něm. Tak Weird Comic Art Quake2 mám čerstvě dohraný, dal jsem jej víceméně bez problémů prakticky na jeden zátah, tudíž tu o něm můžu něco napsat. Jde o šestici map, v nichž se sází spíše na originalitu a neotřelé procházení úrovněmi, potažmo jejich designem a zábavou jako takovou.
Level design nicméně přílišnou kvalitou nehýří, místnosti a chodby jsou většinou velmi stroze navržené. Takže to celé stojí a padá na nesourodých mapách. nejkomplikovanější v tomto ohledu byla ta úplně první. Jsou totiž navržené tak, aby jste neustále mačkali tlačítka na všelijakých místech a řešili přitom i vícero logických hádanek. Při hraní samozřejmě přijdou vhod i přístupové karty, power cube a dva souboje s bossy. Skripty zde po celou dobu fungují správně, cheatů potřeba není, od začátku do konce vám napovídají instrukce pod F1, psané v anglickém a japonském jazyce.
Můj dojem je asi takový, že řežba to byla náramně originální, ale díky jejímu slabšímu vizuálnímu pojetí ji řadím k těm nejméně kvalitním, co jsem v roce 2013 ke Quake II zatím dohrál. Přesto za vyzkoušení určitě stojí, zvláště když disponuje cca tříhodinovou herní dobou. To samozřejmě zavisí na tom, jakou obtížnost jedete, zda zkysnete, popř. si poradíte jinak, apod. Já pařil na hard ve Quake II XP 1.26, kde nejlépe fungovala grafika a načtení nepřátel. Ačkoli nějaké errory mi to v horní části obrazovky psalo, ale v poho dohratelné. Ani jednou mi mod nespadl. Zkoušel jsem jej i ve KMQ2, v němž ale v první mapě chyběly v bludišti textury, místo nichž tam byly černobílé kostky. Ve Q2XP byla grafika na onom místě ve stejných barvách, ale už více ladila do určitého motivu zvolených textur, takže to tolik nevadilo.
Design 6, - Zábava 8 - Herní doba 7 - Celkem 7
|
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: so únor 09, 2013 12:30 am Předmět: |
|
|
.
Defensive Measures - (dohráno 8. 2. 2013)
To jsem si takhle zas jednou zahrál skvost, od nějž jsem to vůbec nečekal! Tím více mě ale bavil, ohromil a přesvědčil o tom, že nejprofesionálněji působící mody ke Quake II nabízí jen různé mini level unity, o rozloze pouhých pár map a spustitelné přes konzoli. Stejně jako je tomu v tomto tří-levelovém unitu - pojmenovaném Defensive Measures, který disponuje provázaným designem, výtečnou akcí, úchvatnými secrety a variabilními úkoly. To dohromady dává adekvátní odpověď hráči na to, že tento kousek minout by byl opravdu hřích, za jehož potrestání by vám nešel mod třeba dohrát. Na což můžu kladně pokývat hlavou i já sám, neboť jsem při prvním hraní byl vystaven jednomu nepěknému bugu, kdy mi přestal správně fungovat výtah, nešel tudíž otevřít a já se nemohl dostat do jiného podlaží komplexu, kde jsem ještě nebyl. Opětovné rozehrání ale pomohlo, ke zmíněnému bugu již nedošlo a já proto mohl zdárně hrát dál, až do naprosto fascinujícího konce, překonávajícího skoro všechno, co jsem v roce 2013 k této kultovní střílečce dohrál. Prostě dokonalost sama!
Abych to upřesnil, podíváte se do interiérových a exteriérových kulis světa rasy Stroggů, v precizně zpracovaném industriálním komplexu, lemovaném skalisky, vodou a vícero cestami, jak se dostat na řadu míst nebo secretů. V první mapě jsou nutné dvě Power Cube, jeden Security Pass a Red Key, ve druhé ty baterie vložíte na dané místo, posléze aktivujete sedm počítačů, deaktivujete lasery a vydáte se vstříc závěrečné aréně s houfem bossů, aby jste si vychutnali závěrečnou jízdu. Než se tak ale stane, pokocháte se několikrát těmi možnostmi zdejšího level designu, nutícího vás často zírat na to, jakými super tajnými místy je tu prostředí prošpikováno. Když do toho absolvujete celou strastiplnou pouť za doprovodu dvou stovek nepřátel, zhruba dvou a půl hodinové herní doby, uvědomíte si, s čím máte tu čest. A o to více si hraní od začátku až do konce užijete. Unit je kompatibilní s KMQ2 v. 0.20 Beta 3 a stáhnout jej můžete odsud. V zip archivu následně hledejte trojici bsp map defens.bsp, defens2.bsp a defens3.bsp. A pod uvedeným portem je spusťte příkazem v konzoli map defens.
- Design 9, - Zábava 10 - Herní doba 7 - Celkem 8,6 -
............................................................... ............................................................... |
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strana 3 z 3
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|