Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: st leden 02, 2008 2:48 pm Předmět: Offshore Mod pro Episode Two |
|
|
Offshore Mod pro Episode Two
Tenhle mod mě docela zaujal. Má mít 27 úrovní, dohromady čítajících devět kapitol hry. Nabízející zábavu na zhruba 5 hodin, a to už je co říct. Modifikace je zatím jen v několikáté betaverzi a spouští se tímto způsobem:
1. Rozbalit mapy z archivu do tohoto adresáře \steamapps\\half-life 2 episode two\ep2\maps
2. Restartovat Steam
3. Označit v nabídce Episode Two a poté kliknout na "Properties"
4. V "Properties" kliknout na "Set Launch Options" a přidat do kolonky -console.
5. Potvrdit změnu OK a zavřít "Propreties"
6. Spustit Episode Two, do konzole zadat map islandescape a stisknout Enter.
Co se týče designu a struktury levelů, nejde o nic extra. Po projití pár prvních úrovní je design zhruba za 65%.
Download http://files.filefront.com/Offshorezip/;9686341;/fileinfo.html
Homepage http://www.halflife2.net/wiki/index.php/Offshore
Naposledy upravil PavelU dne ne únor 24, 2008 1:08 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: pá leden 04, 2008 8:40 pm Předmět: |
|
|
Mám rozehrané v Chapter 4 (ta se mi zatím líbí nejvíc, jelikož je asi nejpropracovanější a dobře vypadá) a musím říct že mod je na poměrně amatérské úrovni. Pár lokací vypadá jak z hodně starých stříleček, nebo jsou lokace čtvercového tvaru, a nijak nepropracované. Narazil sem i na nestandardní postup dál, kdy mi nezbylo než jít až na okraj mapy a dostat se dál, protože jiná cesta mě nenapadla. Na druhou stranu jsou ve hře celkem dobré nápady které ani v Ep2 nebyli. Tak jako tak si ale tento mod, víc jak 65% nebo 70% procent v hodnocení nezaslouží. |
|
|
|
|
Pete66
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 241
|
|
Zaslal: pá leden 04, 2008 9:02 pm Předmět: |
|
|
Tudiz se jim asi nebudu zabyvat, kdyztak pockam na plnou verzi |
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: ne leden 06, 2008 7:19 pm Předmět: |
|
|
Jsem v Chapter 6, pátá byla také celkem povedená. Ale byla v ní na pár místech tato věc: Když jdete někam mimo hlavní cestu nebo nepostupujete běžným způsobem, a uděláte něco jinak, může se vám stát že narazíte na neviditelnou překážku a musíte se jí vyhnout. Jsou to totiž nepřátelé jež čekají na aktivaci skriptu v rámci standardního postupu hrou, kdy okolo nich projdete a rázem jsou za vašimi zády. Taky je mod zřejmě špatně optimalizovaný, hlavně v lokacích pod širým nebem, docházelo k tomu ale i v hangáru nebo kanceláři, na určitém místě byl framerate stabilní, ale o malý kousek dál už hra cukala. Na to že jde o pátou betu je tam těch neduhů zatím dost. |
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 1:05 pm Předmět: |
|
|
Vyšla finální verze této modifikace http://www.planetphillip.com/posts/offshore-half-life-2-ep2/#more-3569
Zkoušel jsem tu Pre-release verzi, v níž ale nešli staré savy. A hrát se mi šestou epizodu hry, znovu od začátku, nechtělo. Šlo ale asi jen o jednu, dvě úrovně. No, v každém případě se pokusím projet znovu celý mod od začátku v té finální verzi, nebo si načtu tu šestou epizodu. Offshore chci za každou cenu dohrát a pak se vrhnout na The Citizen. |
|
|
|
|
Pete66
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 241
|
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 3:04 pm Předmět: |
|
|
Uz par mesicu mody pro HL nejak zanedbavam, ale casem vyse zminene vyzkousim |
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: so březen 08, 2008 12:26 pm Předmět: |
|
|
Nějaké ty nové informace.
Díky Stormovi sem překonal zákys v šesté epizodě, v ní jsem ale pořád. Finální verzi nemám vyzkoušenu zatím. Ale dle Storma je na tom o dost líp jak ta má beta. Krom Epizod 4 a 5 se prý zlepší design úrovní i v epizodách dalších. Souboje jsou místy pěkně urkutné, např. na začátku šesté epizody, později dojde i na Stridery a Huntery.
Takže za zahrání ta finální verze rozhodně stojí. Je v ní navíc odstraněno jedno problémové místo v tunelu, kde v betě byla díra a bylo potřeba natahat předměty a vyskočit nahoru. Ve finální verzi se jde normálně tunelem a díra tam není. |
|
|
|
|
agerix
Založen: 7.4.2008
Příspěvky: 11
|
|
Zaslal: so prosinec 06, 2008 3:38 pm Předmět: |
|
|
PavelU
Mám problémy vo štvrtom leveli.Podľa návodu na planetphillip.com by sa mal hráč dostať do dverí v ktorých zmizol G-Man.Lenže tie dvere nejde žiadnym mne známym spôsobom otvoriť.Ako si to vyriešil? |
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: so prosinec 06, 2008 9:39 pm Předmět: |
|
|
Už se nepamatuji, to je ta část ve strojírně se sudy a vodou? Tam se mnohé dveře otvíraly buď schovanými tlačítky nebo pakámi, či bylo nutné jít jinudy. Hrál jsem začátkem roku a pak se už k této modifikaci nevrátil. |
|
|
|
|
Pete66
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 241
|
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 5:39 pm Předmět: |
|
|
Offshore pokoren za 10 hodin. Herni doba prekonala i LCtA!
Zadny vazny bug jsem nezaznamenal, snad jen zapalne lahve a sudy nehori tak jako v HL2 nebo Episodach, takze jsem se musel orientovat po sluchu, jak bzuci
Nenasel jsem raketomet. Prohledal jsem snad vse, ale nikde jsem ho nenasel. A pritom na tom moste s helkopterou se valely tuny raket. Pri dalsi prilezistosti (s autem na molu a otravnym gunshipem) jsem si dal cheat na zbrane, protoze bez raket je to vopruz. Btw: kde byl schovanej?
Mod se mi libil, i kdyz nekdy byl docela zdlouhavej a chybely mi nejake pribehove zvraty nebo spratelene postavy (jsou zde bud mrtvi nebo az na konci). |
|
|
|
|
Pete66
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 241
|
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 5:40 pm Předmět: |
|
|
|
|
PavelU
Mám problémy vo štvrtom leveli.Podľa návodu na planetphillip.com by sa mal hráč dostať do dverí v ktorých zmizol G-Man.Lenže tie dvere nejde žiadnym mne známym spôsobom otvoriť.Ako si to vyriešil? |
Tam se musis vratit kousek zpet pred tu mistnost, kde je ta voda. Mely by tam byt otevrene nejake dvere a tudy se dostanes dal. Tady jsem se taky na chvili zasekl |
|
|
|
|
Pete66
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 241
|
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 5:43 pm Předmět: |
|
|
to PavelU:
V te verzi co jsem hral ja se savovat dalo, akorat jsi si musel v nastaveni pridat prislusnou klavesu (standartne to tam bylo nejak nelogicky F9 a F12 tusim).
Jinak byly tam i ty checkpointy. |
|
|
|
|
PavelU
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 352
|
|
Zaslal: ne duben 26, 2009 1:02 am Předmět: |
|
|
To Pete66:
Koukám že už tu na to kašlu. Tempem jakým paříš ty, ty fakt závidím. Já bych to asi nedal. Dík za tu informaci k sejvům, do nastavení sem nekoukal. S raketometem si dopadl stejně jako Storm, jenž ho taky nenašel nejdříve.
Víš kde ten byl? Jak si začínal v té úrovni s vrtulníkem a mostem, tak hned před dveřmi ven na pláž byla skříň v níž byl ten raketomet schovaný. Při prvním hraní betaverze mě také chyběl a já ho nemohl nikde najít. Naštěstí jsem to důkladně prohledal a našel ho tehdy. A při opakovaném hraní jsem už šel na jistotu. |
|
|
|
|
Pete66
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 241
|
|
Zaslal: ne duben 26, 2009 2:14 pm Předmět: |
|
|
Aha tak to me nenapadlo. Kazdopadne bylo od autoru sprosty ze ho clovek nemohl nalezt jinde.
Jinak ja mam vzdy takovy paransky obdobi ze me chytne nejaka hra nebo mody a po par tydnech to skonci |
|
|
|
|
|