Registrace | Hledat | FAQ | Seznam uživatelů | Uživatelské skupiny | Přihlášení

  Uživatel:    Heslo:       

  

Přidat nové téma   Zaslat odpověď Strana 1 z 1
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pete66




 
Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 241



PříspěvekZaslal: so leden 05, 2008 8:21 pm    Předmět: Saving Bob Citovat

Pět map spustitelných z konzole - to je další z řady malých modifikací s názvem Saving Bob. Ačkoliv se to podle počtu map nezdá, Saving Bob se hezky hraje, slušně vypadá a té necelé hodinky strávené s ním jistě nebudete litovat.

Z readme souboru se můžete dozvědět o co ve hře půjde. Jste Gordon Freeman (jak překvapivé) a snažíte se najít svého kolegu Boba (odtud název modu), který zmizel poté, co šel k administrátorovi protestovat proti jistému chystanému experimentu, jenž by mohl ohrozit celý svět.

Zápletka je poměrně originální, nicméně hratelnost je klasicky half-lifovská, stejně tak prostředí (laboratoře, kanceláře, skladiště), zbraně (je jich vzhledem k velikosti modu méně, ale dojde i na gluon-gun nebo long-jump module, který jsem ale smysluplně použil jen dvakrát) a nepřátelé (vetřelci, vojáci nebo black-ops, kteří přijdou na řadu netradičně brzy). Tady by se hodilo zmínit že obtížnost je trochu vyšší než obvykle, ale větší problémy to nepůsobí. Další zvláštností je, že nezačínáte od páčidla jako ve většině jiných modů, ale tento oblíbený „domlouvák“ na zombíky naleznete až později. K tomu se váže i upozornění v readme souboru, abyste se před nalezením páčidla neplýtvali náboji na rozbití beden, což je od autora hezké, protože takhle jsem již v pár modech munici zbytečně vystřílel. Nejvíc přestřelek zažijete proti vojákům, takže si asi oblíbíte kombinaci samopal s granátometem a brokovnici, později přijde na řadu magnum nebo již zmíněný gluon gun. Zahlédl jsem i svojí oblíbenou kuši (one headshot = one kill), ale byla za zamčenou mříží, takže jsem se k ní nedostal. Pomocí svých dovedností se probíjíte komplexem a pak se spolu s Bobem, kterého potkáte ke konci hry, pokusíte Black Mesa a všechny ty potíže opustit. Nutno říct že závěrečná animace se docela povedla.

Design map je nadprůměrný, ale nic co by nebylo jinde k vidění. Snad jen při kopírování map do složky se hrou zkopírujete podle pokynu i soubor pictures.wad, který zapříčiní zobrazení fotek s modelkami jako tapet v kancelářích. Ale jinak nic nevybočuje z normálu.

Design map: 70%
Originalita: 70%
Zábava: 75%

Celkem 72%



Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Přidat nové téma   Zaslat odpověď Strana 1 z 1

  


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group  Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com  Style created by phpBBTema