|
Pete66 [93.91.49.12] |
09:57 :: 03-04-2011 |
to combine18: Fajn, ukazkovou recenzi na nektery mod mi posli na pete66@centrum.cz. Vampire Slayer uz na strankach pro mody HL1 uz je, ve sloupci s MP modifikacemi vpravo. |
|
combine18 [80.188.237.75] |
15:32 :: 02-04-2011 |
To Pete66: a jo pete66 do modifikace do hl bych rád přidal mod vampire slayer je staršně stará ta modifikace tky se možná na něj zapomělo ale za zmínku stojí jedna se o MP tke stojí proti sobě upíři vs lidé
|
|
combine18 [80.188.237.75] |
15:20 :: 02-04-2011 |
To Pete66: jo bral byhc to tvuj email ?
|
|
Pete66 [93.91.49.12] |
17:04 :: 01-04-2011 |
to Pavel: Posledni dobou vubec, ono take DVD A vetsinou zaplacne plna hra. |
|
Pete66 [93.91.49.12] |
17:02 :: 01-04-2011 |
to Anupew: Toronto Conflict jsem hral jiz pred lety, takze si na toto misto nevzpomenu. Vim jen, ze jsem se pri hrani zmineneho modu parkrat zasekl. |
|
Pavel [81.201.48.211] |
15:57 :: 01-04-2011 |
Pete66: Dávaj do Levelu ještě HL2 mody? V pondělí jsem byl pro Score s AvP2 a na jednom z DVD jsou i tyto mody Left 4 Dead in Ravenholm, RooftopVille, Call In, Kallaim a Joutomaa Redux (ten jsem loni hrál, byla to novější verze té, které si kdysi recenzoval. |
|
Anupew [91.191.80.41] |
22:15 :: 31-03-2011 |
hoši potreboval by som malu radu trosku som sa zasekol v mode City 7 toronto conflict v pravdepodobne poslednom vozni kde je v kabine combine vojak a neda sa k nemu dostat. Neviem co s tim prosim pomožte mi? |
|
Pete66 [93.91.49.12] |
16:17 :: 31-03-2011 |
to combine18: Je pravda ze nas tu na recenzovani moc neni a hodila by se nam pomocna ruka. Pokud bys mel ty sam chut recenzovat mody pro HL/HL2 tak sepis nejakou recenzi a posli ji bud me nebo Pavlovi na posouzeni. Posily vitame :) |
|
Pete66 [93.91.49.12] |
16:14 :: 31-03-2011 |
to mutant9999: Tvuj prispevek byl smazan, uz jsem te jednou zadal, abys nespoiloval ohledne pribehu modifikaci ktere dohrajes - nekaz prekvapeni ostatnim. Takze posledni varovani, ano? |
|
combine18 [80.188.237.75] |
18:58 :: 26-03-2011 |
hej víte co je divný že tu píše recenze jenom pete66 a pavel ale takovej wolf nic tady nenapíše :D |
|
mutant9999 [80.188.237.75] |
17:12 :: 19-03-2011 |
jooo konečneě po několika letech už to konečně bude a nejvíc se těšim na operation black mesa |
|
Pete66 [93.91.49.12] |
16:56 :: 17-03-2011 |
to 777: Ja jsem zaznamenal totez co ty, tedy dokonceni soundtracku :) |
|
777 [78.102.208.72] |
14:52 :: 17-03-2011 |
Tak udajne se pomalu a jiste opravdu (k memu velkemu udivu) blizi vydani Black Mesa - uz jsem ty zpravy zaznamenal na nekolika webech, dokonce se snad jiz dokoncuje soundrack ke hre. Pokud by z Vasi strany nejake novinky, sem s nimi :) |
|
mutant9999 [80.188.237.75] |
13:28 :: 14-03-2011 |
ok hej pete66 nevíš proč mi njede spustit HALF LIFE SOURCE NON STEAM ?? |
|
Pete66 [93.91.49.12] |
16:29 :: 04-03-2011 |
Ja taky ne. Vyzkousej ji a uvidis ;) |
|
mutant9999 [80.188.237.75] |
17:00 :: 03-03-2011 |
co je vubec ta modifikace day 13 ? já t o nikdy nehral ? |
|
Pete66 [93.91.49.12] |
11:45 :: 27-02-2011 |
Pavel: Ja jsem taky zvedavy, co nam Leon nakonec prichysta. |
|
Pavel [81.201.48.211] |
22:59 :: 26-02-2011 |
Pete66: Potěšující novinka, osobně mě ze screenů a z pár reakcí Final Project předtím moc nepřesvědčil. Nicméně někdy mu určo dám šanci, a to i na základě tvé recky. Je fajn, že s tvorbou do HL2 Leon opět pokračuje. Na všech dostupných screenshotech ten Rooftop Retreat vypadá velice nadějně, takže se na něj těším. |
|
Clint [77.48.213.194] |
15:49 :: 26-02-2011 |
Ten Rooftop Retreat vyšel v Rooftopvillu na PlanetPhillip, nevím jestli je celej, ale dlouhej je dost, hned na začátku si vybíráte 2 cesty...a btw. ten rooftopville je asi ta nej kolekce map co pod "ville" na PP vyšla, většina her je pěkně dlouhá a minimálně zjímavá, na první zátah sem to nedal... |
|
Pete66 [93.91.49.12] |
11:52 :: 20-02-2011 |
to mutant9999: Sdilim tve nadseni z NH2, ale pokud se chces zminit o moznych koncich nebo zvratech v nejakem modu/hre, mel bys svuj prispevek zacit sluvkem "SPOILER", aby jsi lidem co dany mod nehrali nekazil prekvapeni :) |
|
mutant9999 [80.188.237.75] |
23:38 :: 19-02-2011 |
no kua ten nighame house 2 mě ale dostal s tim koncem jsou tam totiš 2 konce 1 že odejdete hlavním chodem z nemocnice druhý je že sjedete výtahem dolu a tam se utkáte stim doktorem já udělal teb druhej konec a jak ta emily toho doktora zmasakrovala bylo děsivý, bylo mi líto těch vojáku SPAWN hlavně toho posledního chudáci :( |
|
Pete66 [93.91.49.12] |
18:19 :: 29-01-2011 |
Final Project jsem si stahnul a casem vyzkousim. |
|
Clint [77.48.213.194] |
16:23 :: 25-01-2011 |
Jo a hráli ste už někdo ten Final Project? Jestli to někomu dělalo stejný psí kusy, jako mě...doporučuju, Leon opět nezklamal a po horor začátku (kerej se mě sekal, teď už ani nejede xD) je to pařba jak Brno, jeho mapy nejsou propracovaný vizuálně, ale hratelností asi to nej... |
|
777 [78.102.208.72] |
14:22 :: 25-01-2011 |
Client: Aha, tak to by me nenapadlo, ja jsem do nej zkusil strelit a nic, coz me docela prekvapilo ze tento vybusny nijak nereagoval, nicmene mas pravdu, v te slepe chodbe je ta "odhalena" zed, kterou jsem zkousel granaty i pacidlem prorazit avsak bez uspechu - takze donest namisto kanystr a tam teprve odpalit, pak vybuchne, zajimave :) Kazdpodadne diky za pomoc. |
|
Clint [77.48.213.194] |
01:52 :: 25-01-2011 |
777: Nahoře je kanistr, vylez po žebříku, vem ho, po tom cos zabil všechny vojáky, se dole na druhé straně udělá malá chodba, dej ten kanistr doprostřed a střel do něho.. |
|
777 [78.102.208.72] |
17:09 :: 24-01-2011 |
SPOILER: Jeste pro upresneni je to v te velke mistnosti co prijedou vojclove jak je u tech dveri bedna s granaty, jednim se prohodi skrze diru nade dvermi a zpristupni se cesta skrze odpalene dvere cesta nahoru, ale stejne tam nejde krome sebrane nove zbrane nic delat, ten terminal nebo co to je na nic neraguje, a kdyz tam pobiju zbyvajici vojcli na druhe rimse, nevidim zadnou cestu dal... |
|
777 [78.102.208.72] |
16:28 :: 24-01-2011 |
Zdar, zkousel jste nekdo ten novy "Return"? Prijde mi docela nic moc (zejmena ten zacatek v te cele nebo co to je s tema 2 vojakama a kabelem), nicmene dostal jsem se pak do nejaky velky mistnosti, kam "vlakem" prijeli vojclove,ty postupne vystrilim (i ty nahore), zpristupni se pak dole nejaka slepa chodba ale nejde dal nic - nevi nekdo? |
|
Pete66 [93.91.49.12] |
18:51 :: 22-01-2011 |
Prosel jsem Sprucecape Map Pack a musim uznat, ze se povedl. Nejvic me bavila druha mapa, kde jsem dlouho nemohl najit palivo, ale pak se zadarilo. V mem pripade celkova herni doba cca hodina. |
|
wolf00 [85.70.252.60] |
23:16 :: 02-01-2011 |
pavle nechaval jsem ti tu linky na firearms a smod t pro hl2 |
|
Pavel [81.201.48.211] |
21:06 :: 02-01-2011 |
Přidal jsem tento mod na web, ale nehrál sem ho. |
|
Clint [77.48.213.194] |
18:12 :: 02-01-2011 |
Hráli ste někdo Final Project? Nejde mě to vůbec zpustit, píše to chybu v HL 2.exe. na poprvý se to jakš takš rozjelo a naštěstí mám sejvy z od 3 kola nahoru..ale aktuálně nic.. |
|
Clint [77.48.213.194] |
21:03 :: 01-01-2011 |
Rock 24 je jeden z těch nej. a taky 2 mód co sem pařil vůbec, klasa... |
|
Pavel [81.201.48.211] |
15:38 :: 01-01-2011 |
Dohrál jsem Rock 24, dojmy i se screenshoty na fóru. |
|
Clint [77.48.213.194] |
02:56 :: 31-12-2010 |
To Pete: To bude asi mým pc, má to problémy i u epizody 2 u oživování Alyx, ale to jenom jak ju Vortiganti oživují, jak nasednou do výtahu tj. v poho... |
|
Pavel [81.201.48.211] |
22:00 :: 30-12-2010 |
Přešel jsem Random Quest a docela slušná řežba. Tvářilo se to jako adventura a nakonec to bylo naopak. Co se puzzlů týče, ty jsou tu z těch, které jsou u HL2 míň obvyklé a proto jsem hned ten první nedal a musel kouknout na Youtube. Zbytek hry už byl v poho, i když ty souboje s bossy mi daly opravdu zabrat. Nepamatuji, že by na mě kdy šly čtyři královny naráz :) Designem, originalitou, atmosférou a grafikou velmi dobře udělané. Proto jsem vyměnil screeny u Peteho recky a pár dalších jich v rozlišení 1680x1050 vyfotil. Zároveň jedna z těch modifikací, která na aktuálním HL2 funguje bez jakýchkoli potíží a není přitom potřeba žádná editace souboru nebo patch. |
|
<< NÁSLEDUJÍCÍ PŘEDCHOZÍ >>
|