HALF-LIFE 2: THIRD PARTY single Design map: 70% | Originalita: 70% | Zábava: 70% | Celkem: 70% | |
Moder s přezdívkou Blixibon vytvořil modifikaci do Episode Two s pozoruhodnou zápletkou. Pro odboj životně důležitý dopravní inženýr upadne do zajetí místních sil Combine. Ti ho ale z neznámého důvodů nechávají na živu. Hráčovým cílem bude nejen zjistit proč tomu tak je, nýbrž se též pokusit o osvobození prominentního zajatce i případných dalších odbojářů. Tak zní info z úvodní animace.
Jenomže ulice City 17 jsou plné nebezpečí. Se základní výzbrojí musíte nejprve překonat agresivní zombíky, se kterými se potýkají i místní pořádkové síly. Přístup k jejich velitelství je však silně opevněn, nezbývá než se pokusit vyhledat nějakou méně bráněnou cestu. Tou se stává městský kanalizační systém zamořený další várkou infikovaných včetně nebezpečných zombines. Pro ostříleného hráče se nebude jednat o příliš složitou záležitost, zvlášť když lze využít upevněný kulomet. Po krátkém putování stokami se dostáváme do cílové budovy plné nepřátel a jejich techniky (manhacky, miny). To už ale disponujeme solidním arzenálem, tudíž by nemělo docházet k větším komplikacím. Líbila se mi situace, kdy jsem vyčistil dvojici místností plných číhajících nepřátel pomocí raketometu poté, co se mě jeden z vojáků pokusil vlákat do léčky.
Po vyčištění budovy a osvobození zajatců je potřeba navádět ze střechy plasmový kanón na dotírající protivníky. Nechci vyzradit případné překvapení, ale během útěku se zachráněnými spojenci budete svědky přestřelek mezi překvapivými protivníky. Tím se ale nesmíte nechat rozptylovat, váš úkol je jasný a proto palte na každého kdo střílí na vás!
Prostředí není nikterak originální, nepřátel je pouze několik typů, sympatické je však využití úderného hudebního doprovodu. Modifikace je zaměřena čistě na akci, logické hádanky se zde nevyskytují. Herní doba činí cca 30 minut.
|