HALF-LIFE 2: SEWERS single Design map: 40% | Originalita: 50% | Zábava: 40% | Celkem: 43% | |
Šest map obsahuje další modifikace pro oblíbenou hru Half-Life 2 s celým názvem Half-Life 2: Sewers. Český překlad názvu - stoky - má pozoruhodně dost společného s kvalitou modu. Ale nepředbíhejme.
Hráč se v kůži bůhvíkoho prodírá nejprve temnými stokami, později budovami a nakonec se dostane i do exteriérů. Co mají všechny tyto prostory společné je prachmizerný design, s absolutně nelogicky rozmístěnými tupými nepřáteli – převážně z řad fašistů Combine, popř. zombíků a headcrabů. K dispozici je omezený arzenál - nejčastěji samopal s nadstandardní zásobou až pěti granátů, pistole nebo útočná puška. Sem tam je možno uchopit pevný kulomet.
Souboje (snad až na začátek) nepředstavují žádnou výzvu, protože munice i zdraví jsou všude přebytky a ani nepřátelé toho moc nevydrží (nikde jsem nenašel volbu obtížnosti a ta defaultní odpovídá patrně stupni Easy). Akce je však asi nejsilnější vlastností modu (tedy jen podle hesla „mezi slepými, jednooký králem“), protože příběh ani design nestojí prakticky za nic (i když najdou se i světlejší chvilky).
Jako puzzly slouží především prokopávání cesty dál, které je v modu použito na několika místech. Na poměrně dlouho dobu jsem se zasekl na jistém místě a nevěděl kudy dál, ale nakonec jsem se z toho vysekal (doslova) pomocí základního páčidla. Tudíž pokud zakysnete, použijte páčidlo. Při hraní dojde i na známou zvratovou situaci, použitou už v prvním díle Half-Life a mnoha dalších hrách a modech. Dále je zde občasné mačkání tlačítek u dveří, tudíž po stránce originality nic moc.
Řeknu to na rovinu. Tato modifikace patří k těm nejslabším co jsem kdy hrál. Ani nevím jaké skupině lidí bych ji měl doporučit. Snad jen těm, které baví jakékoli střílení na počítači a na design nebo příběh nehledí.
|