SEBASTIAN single Design map: 80% | Originalita: 70% | Zábava: 80% | Celkem: 77% | |
Sebastian je krátká modifikace pro Episode One z prosince minulého roku, pojďme se tedy podívat co všechno nabízí a zda se vyplatí ji stahovat, potažmo hrát.
Zápletka modu je následovná: Gordon a Barney se musí z důvodu neodvratného zhroucení Citadely dostat pryč ze City 17. Ne vše ale půjde podle plánu a kdo by čekal kooperaci s počítačem řízeným parťákem (podobně jako s Alyx v obou Epizodách), ten by se pěkně zmýlil, neboť v tomto projektu půjde o klasickou one-man-show s Gordonem Freemanem pod vaším vedením.
Sebastian sice nenabízí příliš originální lokace ani děj, přesto nenudí a hraje se velmi dobře. Při průchodu solidně navrženými mapami si určitě vzpomenete na Episode One, kde jste také museli např. bojovat se zombíky v potemnělých podzemních garážích nebo sváděli bitky s vojáky a jinou verbeží v blízké nemocnici. Podle této nemocnice se jmenuje i samotná modifikace.
Do rukou se vám dostane většina z obvyklého arsenálu, až na pár silnějších zbraní jako kuše nebo raketomet. Důležité je, že hned od začátku máte k dispozici gravitygun a tudíž se můžete vyblbnout na nebohých zombíkách i vojácích do aleluja. Já si schválně prošel modifikaci podruhé jen s použitím této šikovné věcičky a bavil jsem se královsky. Dalším zajímavým prvkem je možnost využití kulometu na trojnožce, který vám pomůže při soubojích s okolní sebrankou. Tento kulomet lze využít prakticky všude, což není vůbec špatný nápad. Na druhou stranu munice, lékáren i energie je všude hafó, takže obě zmiňovaná udělátka nemusíte používat vůbec a lze se celým modem normálně prostřílet.
Hudební motivy skvěle dokreslují momentální situaci „na bojišti“, design map je na slušné úrovni a povedený závěr jen podtrhuje výslednou kvalitu celého modu. Na půlhodinový projekt autoři odvedli pěkný kus práce.
|