INFILTRATION single Design map: 40% | Originalita: 50% | Zábava: 50% | Celkem: 47% | |
Tento počin od našich sousedů z Německa mě vůbec ale vůbec nezaujal. I když ne tak docela, to bych jej celý nedohrál a nebyl jím následně znechucen. Ale stalo se, bohužel! Přitom vypadal slibně, na homepage se vytasili s oskenovaným článkem z jednoho herního magazínu. Jenž na Infiltraci uveřejnil recenzi v době jejího vydání, v Létě 2007.
Už v první mapě mě čekal šok, v důsledku zoufalého bloudění a nevidění na cestu před sebe. Kvůli velké tmě na monitoru, podpořené navíc denním světlem v místnosti, v níž sem hrál. Ale ani se zatažením žalůzií se situace o mnoho nezlepšila a ve hře bylo pořád temno. Musel jsem tedy přetrpět první krůčky, likvidováním zombíků, headcrabů a lézt na různé zapadlé trámy, okna.. Nebo hledat jiné schované cesty dál do několika tunelů, sklepů a podobně. Zkrátka ten nejhorší možný začátek, jenž si lze představit.
Později se sice prostředí a situace docela měnila, např. používáním pár vozítek nebo likvidováním vrtulníků či setkáním se, se spojeneckými oddíly a podobně. Nechyběly ani slušné souboje s bossy nebo nějaké ty úkoly. Ale na vylepšení image této modifikace to stále nestačilo, zejména kvůli mnoha bugům. Které kromě odporného vzhledu a designu lokací znemožňovaly bezproblémové hraní. Ať již herního nebo technického rázu. Stalo se mě například opakovaně, že v části jedné mapy se hra sekla a nešlo nic dělat, jen čekat, než se stala opět plynulou a pokračovat dál. Dalším závažným bugem bylo zkejsnutí ve výtahu při loadingu do další mapy, došlo jen k černé obrazovce a šmitec. Řešením bylo v konzoli zadat název další mapy a pokračovat.
Nejvíce mě tak zaujaly jen originálně provedené filmečky, které stylem komiksu popisovaly příběh a stylisticky i graficky byly ztrávněné dobře. Tím posledním, čím mě tato otřesnost přesvědčila ji celou dohrát, byla její délka a taky objemnost. Neboť jsem předpokládal, že díky tomu se bude jednat o něco pořádného :)
|