FORWARD MOTION single Design map: 55% | Originalita: 65% | Zábava: 65% | Celkem: 62% | |
Ze začátku poměrně hutná akce díky nepřátelům, objevujících se jako houby po dešti. Jinými slovy střelnice s pouhými terči protnutá šílenou destrukcí okolního prostředí, ať už jde o propadnutí silnice, shození plošin nebo různé výbuchy. Což poskytuje slušnou zábavu a spád, po zhruba 90 min odsýpajícího hraní. Později ale dost nudná a pomalá akce, neboť interiérové úrovně už neumožňují aby spád hry zůstal stejný jako v prvních pěti mapách. Kterých je celkově deset a spouštějí se přes konzoli. Samozřejmostí je i návod, v readme, pro případné zákysy, ke kterým několikrát dojde.
Level designem ničím nezajímavá záležitost. Zejména kvůli strohým místnostem bez špetky nápadu a propracovanosti. Ostatně, hranaté stěny a jednoduchá struktura všch lokací, ať již venkovních nebo vnitřních, neumožňují vzled a stavbu úrovní pochválit. Přestože prostředí jsou často střídána a hráč se tak ocitá v typických HL kulisách. Jimiž jsou ulice, chodby, kanály, stoky, střechy, poschodí, sklady, garáže nebo šachty. Nedá se proto říci že je co obdivovat, vedle zábavy v prvních šesti levelech.
Nadchnout může jen tříhodinová herní doba, pár hororových okamžiků a několik dobře odvedených práciček při likvidaci obtížnějších protivníků (obrněný vůz, Strider nebo vnášedlo). Běžnými nepřáteli jsou jinak jednotky Combine a pár zombíků. Pohyb vpřed toho tedy moc nenabízí a ve srovnání s propracovaným modem Offshore, je jen pouhou amatérskou splácaninou. Která možná nabízí něco více od osmé úrovně až po konec, kterého ale bohužel nebylo pro účely recenze dosaženo.
|