CALL IN single Design map: 80% | Originalita: 70% | Zábava: 80% | Celkem: 77% | |
Call In je dalším přírůstkem do rodiny klasicky pojatých modifikací pro hru Half-Life 2 a její epizody. Žádné převratné novinky tedy nepřináší, to však nemusí být na škodu. Autorem je Ludvig Kallin, jehož zaujala opěvovaná modifikace Minerva, kterou se také inspiroval.
Měl bych uvést něco málo k příběhu. Zápletka je poměrně jednoduchá – řadový příslušník odboje má zjistit informace ohledně nepřátelského superportálu, aby jej rebelové mohli snadno zničit. Cíle této mise se hráči budou postupně objevovat na displeji. Po krátkém prolézání venkovních i vnitřních prostorů je třeba začít likvidovat neodbytné pěšáky Combine, popř. jiné nepřátele především z řad nemrtvých. Asi v polovině hraní se ocitnete v typickém „citadelském“ prostředí a zde si asi vzpomenete na výše uvedenou Minervu. Čeká na vás jak souboj se silnějšími protivníky tak jízda na vznášedle za „doprovodu“ naštvané helikoptéry. Závěrečný souboj se vyloženě povedl.
Bitky ale nejsou veškerou vaší činností, takže je třeba občas zapojit i mozek, při řešení puzzlů. Těch ale není v modu tolik, takže se přesuňme k dostupné výbavě. Začínáte s pistolí a páčidlem, na vojáky už budete mít samopal a později k němu přidáte také brokovnici, revolver nebo plasmovou pušku. Sem tam si zaházíte granátem a na finální bitvu bude zapotřebí laserem opatřený raketomet.
Zpracování map se Ludvigovi povedlo, prostředí je uvěřitelné, interiéry jsou střídány exteriéry, totéž platí o denní době.. Tudíž by si na své měl přijít každý. Hudební motivy jsou použity klasické z HL/HL2. Herní doba se blíží jedné hodině. Kdo má v oblibě klasická „halfovská“ dobrodružství, neměl by Call In minout.
|