|
|
Vočko obnovil práce na svém módu Half-Life: Destruction, neboť se mu podařilo zprovoznit mapy v editoru. Hra bude obsahovat nové renderery posouvající limity, zlepšené grafické efekty (jako dynamické stíny, realtime osvětlení) a rychlost enginu. Půjde o single-player mod, v němž se hráč vžije do kůže opraváře/dělníka pracujícího v Central Facility. Více tady, předešlé novinky. |
|
|
|
Původně bylo v plánu vydat to, co bylo k modu vytvořeno. Ale jelikož toho mnoho nebylo, a jeho autor Vočko měl navíc nedostatek času a motivace se mu dále věnovat, tak vývoj HL: Destruction ukončil. Ke shlédnutí je krátké video toho nejlepšího co bylo k tomuto počinu vytvořeno. Jedná se hlavně o implementaci různých efektů, jako krev, stíny nebo tříštící sklo. Což bylo možné díky novým rendererům pro HL1, které umožňují nevídaný stupeň realističnosti. |
|
|
|
Práce na tomto modu pokračují, důkazem toho jsou nové screenshoty z vyvíjených map. Ukazující nové stíny, vodu a řadu dalších věcí. Např. model dělníka, na třetím screenu. Podrobnosti tady.
Představen byl také příběh HL: Destruction, viz:
Hrajete za dělníka Johna, a jste prověřeni opravnými prácemi v New Mese. Máte opravit nefunkční světla v laboratořích, to by ale nesměl být den opětovného spuštění testovaného krystalu ze Xenu. Z toho důvodu je proto zvýšená bezpečnost, bohužel se ale vše nevyvede podle plánu. A navíc nalézáte informace o Black Mese, takže bylo povoláno komado vojáků aby vše zničilo... |
|
|
|
Práce na modu běží, Vocko dělá mapy a já přihazuji modely. Zde vidíte první ukázy z modu. Více na webu modifikace. |
|
| |